اخبار داغ

آخرین جزئیات ماجرای نقص فنی پرواز تهران به کرمان از زبان روابط عمومی هواپیمایی ماهان

آخرین جزئیات ماجرای نقص فنی پرواز تهران به کرمان از زبان روابط عمومی هواپیمایی ماهان
مسئول ارتباطات و بین الملل هواپیمایی ماهان در خصوص صحت و سقم اخبار در خصوص نقص فنی در پرواز تهران به کرمان اظهار کرد: سخنانی که در رابطه با نقص فنی هواپیما مطرح شده است کذب می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ بر اساس گفته های منابع غیر رسمی پرواز صبح امروز هواپیمایی ماهان به شماره پرواز 1051 تهران به کرمان دچار نقص فنی شده است و هواپیما یک موتور خود را از دست داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

علی یاری مسئول ارتباطات و بین الملل هواپیمایی ماهان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص صحت و سقم این واقعه اظهار کرد: سخنانی که در رابطه با نقص فنی هواپیما مطرح شده است کذب می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی در ادامه افزود: پرواز صبح امروز تهران به کرمان هواپیمایی ماهان رأس ساعت 8:10 از فرودگاه تهران انجام و ساعت 9:30 در فرودگاه کرمان به زمین نشست و هیچ گونه تأخیری نداشته است.

,

مسئول ارتباطات و بین الملل هواپیمایی ماهان عنوان کرد: تنها اتفاق رخ داده این بود که  بیست دقیقه به فرود هواپیما چراغ حرارت سنج موتور روشن شده  که خلبان برای اطمینان به برج مراقبت  فرودگاه کرمان اعلام کرده ولی هواپیما بدون نقص فرود موفقی داشته است و به طور کلی برای این پرواز  مشکلی به وجود نیامده است و برای اطمینان پرواز ساعت 15:40 این هواپیما در همان ساعت با یک هواپیمای جایگزین انجام خواهد شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه