اخبار داغ

آنتن دهی ضعیف تلفن همراه در شهرک صنعتی پارس آباد/ فرماندار: مشکل پیگیری می شود

آنتن دهی ضعیف تلفن همراه در شهرک صنعتی پارس آباد/ فرماندار: مشکل پیگیری می شود
آنتن دهی ضعیف و وجود اختلال در پوشش شبکه تلفن همراه در شهرک صنعتی پارس آباد، باعث گلایه و نارضایتی مدیران و صاحبان کارخانه ها در این شهرک شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، ضعف آنتن دهی و وجود اختلال در پوشش شبکه تلفن همراه در شهرک صنعتی پارس آباد، باعث گلایه و نارضایتی مدیران و صاحبان کارخانه ها شده است بطوری که آنها در برقراری تماس از طریق گوشی تلفن همراه با مشکل مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

در حالی که امروزه کار اکثریت مدیران کارخانه و صاحبان سرمایه با تلفن همراه گره خورده اما عدم انتن دهی شبکه تلفن همراه مشکلات جدی را در شهرک صنعتی پارس آباد در پی داشته است.

,

برهمین اساس فرماندار پارس آباد در گفتگو با خبرنگار آران مغان، بر پیگیری و حل سریع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در شهرک صنعتی تاکید کرد.

,

اکبر صمدی گفت: با توجه به وسعت و پراکندگی و مرزی بودن شهرستان پارس آباد با کشور آذربایجان، می طلبد در خصوص تقویت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در روستاها و بخش ها و پوشش مناسب در مسیرهای ارتباطی شهرستان، این مشکل رفع شده تا مردم منطقه دغدغه ای از این لحاظ نداشته باشند.

,

پارس آباد مغان با توجه به اینکه در منطقه مرزی قرار دارد، ضعف آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه باعث می شود تا رومینگ بین المللی هزینه اضافی به اهالی این منطقه تحمیل کند که رفع این معضل نیازمند توسعه زیرساخت های مخابراتی در منطقه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه