اخبار داغ

ارزانی بی‌سابقه سکه در بازار +نمودار

ارزانی بی‌سابقه سکه در بازار +نمودار
با بررسی قیمت طلا 18 عیار، سکه بهار آزادی و سکه امامی دریافتیم قیمت این کالاهای سرمایه‌ای طی هفته گذشته کاهش قیمت قابل توجهی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میزان، با بررسی قیمت طلا 18 عیار، سکه بهار آزادی و سکه امامی دریافتیم قیمت این کالاهای سرمایه‌ای طی هفته گذشته کاهش قیمت قابل توجهی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
هر گرم طلا 18 عیار هفته گذشته را با قیمت 119 هزار و 46 تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش قیمت به رقم 119 هزار و 173 تومان رسید و سپس با روند نزولی به کار خود ادامه داد تا جایی که در اواسط هفته به رقم 117 هزار و 811 تومان نیز رسید. طلا پس از آن مجددا با روند افزایشی، هفته را با قیمت 118 هزار و 457 تومان به پایان رساند.
,
 
,
 نمودار
,
 نمودار
, نمودار, نمودار,

 

,
قیمت سکه بهار آزادی در ابتدا هفته در رقم یک میلیون و 192 هزار تومان معامله شد، این سکه در طول هفته با روند نزولی به کار خود ادامه داد تا جایی که مبلغ یک میلیون و 179 هزار تومان را تجربه کرد و در نهایت در آخرین روز هفته گذشته با افزایش جزئی در رقم یک میلیون و 180 هزار تومان به کار خود پایان داد. سکه بهار آزادی در طول هفته گذشته کاهش قیمت 12 هزار تومانی داشت.
,
 
,
 نمودار
,
 نمودار
, نمودار, نمودار,

 
قیمت سکه طرح امامی در ابتدا هفته رقم یک میلیون و 223 هزار و 550 تومان بود. تغییرات قیمت این سکه نیز همانند تغییرات قیمت طلا 18 عیار و سکه بهار آزادی در هفته گذشته نزولی گزارش شده است، به گونه ای که در طول هفته کاهش قیمت 11 هزار و 350 تومانی را برای خود به ثبت رساند. سکه طرح امامی در پایان هفته با رقم یک میلیون و 212 هزار و 200 تومان به کار خود پایان داد.
 
نمودار

,
,
,
, نمودار, نمودار]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه