اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

طرفداران رفع حصر هنوز خطر فتنه را درک نکرده اند

طرفداران رفع حصر هنوز خطر فتنه را درک نکرده اند
عضو سابق کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه طرفداران رفع حصر هنوز خطر فتنه را درک نکردند گفت: کسی که همچون فتنه گران به نظام، ظلم کرده است حداقل باید از مردم عذرخواهی کند و اظهار ندامت داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام موسی غضنفر آبادی عضو سابق کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح توس در مورد چشم‌پوشی برخی افراد به رأفت نظام اسلامی نسبت به سران فتنه و اینکه حصر کمترین مجازات برای آنان محسوب می‌شود اظهار کرد: صحبت‌های انجام‌شده در این مورد ناشی از آن است که برخی هنوز فتنه را به معنای واقعی درک نکردند یعنی خطر فتنه را نفهمیده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 

,

وی افزود: اگر عمق فتنه را متوجه می‌شدند و اینکه چه خطری کشور را تهدید می‌کرده این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کردند.

, .,

 

,

عضو سابق کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: این نظام اسلامی متعلق به همه مردم است وکسی که ظلم به نظام کرده حداقل باید از مردم برای آن عذرخواهی کند، به فعل بد خود اعتراف کند و اظهار ندامت داشته باشد.

, .,

 

,

وی افزود: نظام اسلامی نسبت به این افراد رأفت کامل خود را نشان داده است اما نباید به‌گونه‌ای احساسی راه و اندیشه امام بد ترجمه شود.

, .,

 

,

غضنفر آبادی بابیان اینکه نباید هجمه به آرمان‌ها و اهداف امام(ره) با بی‌توجهی برخی موردحمایت قرار بگیرند تصریح کرد: اگر واقعاً به آرمان‌های شهدا و ارزش‌های انقلاب توجه داشته باشیم از این موضوع فتنه نباید حمایت شود بلکه مورد سرزنش نیز قرار می‌گیرد.

, .,

 

,

وی ضمن اشاره به خیانت‌های بزرگ دست‌اندرکاران فتنه افزود: فتنه دارای عمق و شاخ و برگ‌های زیادی است لذا نباید از فتنه گران حمایت شود.

, .,

 

,

عضو سابق کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: در صورت اظهار ندامت فتنه گران شاید مورد رأفت نظام قرار بگیرند.

, .,

 

,

وی افزود: شاید برخی مطرح کنندگان موضوع رفع حصر، اگر نگوییم با حمایت منشأ خارجی و تکرار معاندین در خارج است نوعی بی‌توجهی و سهل‌انگاری در عمق فتنه محسوب می‌شود.

, .,

 

,

غضنفر آبادی ضمن تأکید بر اینکه بایستی به‌جای اینکه نظام را فدای خودمان کنیم، خودمان را فدای نظام اسلامی کنیم خاطرنشان کرد: حفظ نظام از اوجب واجبات استوکسی که بخواهد با سهل‌انگاری به انقلاب و نظام هجمه وارد کند خودش بی‌تدبیر است.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه