اخبار داغ

لیگ برتر فوتسال کشور؛

شکست دوم شهرداری ساوه در خانه

شکست دوم شهرداری ساوه در خانه
تیم فوتسال شهرداری ساوه در سودای دومین بُرد شیرین در خانه، دومین شکست پیاپی را مقابل شهروند ساری پذیرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، تیم فوتسال شهرداری ساوه که در هفته گذشته بازی قابل قبولی را در اصفهان، مقابل تیم "گیتی پسند" به عنوان نایب قهرمان آسیا با وجود شکست به نمایش گذاشت، در سودای دومین برد شیرین در خانه، دومین شکست پیاپی را مقابل شهروند ساری پذیرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

این مسابقه که در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور برگزار می شد با وجود گلزنی محمد گلزاده مربی- بازیکن شهرداری ساوه نتوانست در جمع هوادارانش در سالن فلسطین ساوه بر میهمان خود غلبه کند و در نهایت با نتیجه دو بر یک باخت.

,

در نیمه اول، رقابت شانه به شانه دنبال شد اما در همین شرایط علی ابراهیمی بازیکن مشهدی تیم شهروند توانست اولین گل بازی را وارد دروازه تیم شهرداری کند تا تیمش در پایان نیمه اول با یک گل اندوخته راهی رختکن شود. در نیمه دوم این بازی هر دو تیم موفق شدند یک گل به ثمر برسانند تا هیجان در بازی باقی بماند. اما تلاش ساوجیها برای کسب امتیاز کافی نبود، تا تیم شهروند با همین نتیجه نزدیک سه امتیاز بازی را به جیب بزند.

,

برای تیم شهروند ساری که در رده ششم جدول قرار دارد علی ابراهیمی و رضا امانی گلزنی کردند.

,

شهروند ساری , شکست دوم شهرداری ساوه, اخبار ساوه

, شهروند ساری , شکست دوم شهرداری ساوه, اخبار ساوه,

شهرداری ساوه با این شکست پیاپی با ۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول، بدون تغییر ثابت ماند و شهروند ساری با ۱۲ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

,

شهرداری ساوه در هفته نهم مقابل تیم مدعی تأسیسات دریایی ایرانیان بازی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه