اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار اردبیل:

مطالبات رسانه‌ها پرداخت شود/ برخی‌ها گزارش مغرضانه ای به اطلاع ائمه جمعه می رسانند

مطالبات رسانه‌ها پرداخت شود/ برخی‌ها گزارش مغرضانه ای به اطلاع ائمه جمعه می رسانند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در نشست روابط عمومی های ادارات بر آگاهی مردم از عملکرد دولت تاکید کرد و گفت: گاهاً اخبار کذب و مغرضانه ای در اختیار ائمه جمعه و خطبه های نماز جمعه قرار داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام،نشست مدیران روابط عمومی ادارات در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

در این نشست ناصر نصیری معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با قدردانی از رسانه ها در انتشار اخبار و عملکرد دستگاه ها اظهار داشت: هدف از اطلاع رسانی عملکرد دولت به عموم، نه به معنی منت نهادن بلکه ایجاد روحیه و انگیزه بین دستگاه ها و مردم است.

,

نصیری در ادامه افزود: بخش خصوصی بدون حمایت دولت امکان موفقیت ندارد و در این باره استاندار اردبیل با تسلط و خبرگی بر حوزه اقتصادی حمایت هایی داشته است.

,

وی گفت: روابط عمومی ها باید با استفاده از شیوه های جذاب و بسترهای مناسب اطلاع رسانی، خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند.

,

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه باید فرصت نقد و انتقاد را به صاحب نظران، کارشناسان و رسانه‌ها داد افزود:  ضمن دفاع از عملکرد دولت از انتقاد ها استقبال می کنیم.

,

نصیری از برگزاری جلساتی با فرمانداری های شهرستان در این باره خبر داد و گفت:  روابط عمومی ها من بعد باید فعالتر ظاهر شوند.

,

وی با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری گردشگری در خلخال و مشگین شهر و دیگر شهرها گفت:  ظرفیت جذب سرمایه گذاری این بخش بالا بوده و دولت هم از آن حمایت می کند.

,

این مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری سالم مسابقات والیبال انتخابی جهان در اردبیل بر ظرفیت بالای فرهنگی استان اشاره کرد و از آمادگی این استان برای میزبانی مسابقات جهانی خبر داد.

,

نصیری در ادامه بر تعامل، هماهنگی و ارتباطات و نیز کسب رضایت و پرداخت مطالبات رسانه ها از سوی روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: هزینه در این راستا هدر رفتی ندارد و رسانه ها بازوان کمکی و تعالی خوبی برای دستگاهها هستند.

,

ناصر نصیری ظرفیت خظبه های نماز جمعه را در اطلاع رسانی از عملکرد دولت کارساز برشمرد و عنوان کرد: گاها ً برخی ها اخبار مغرضانه و کذبی به ائمه جمعه می رسانند که منجر به تخریب دولت می شود بنابراین باید از این فرصت نیز استفاده شود و ائمه جمعه از آن مطلع شوند.

,

در این نشست فرهاد عظیمی مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس دفتر حوزه استاندار اردبیل بر نصب بنر مقابل ادارات مبنی بر اطلاع مردم از عملکرد مهم دستگاه ها در طول 4 سال گذشته تاکید کرد.

,

عظیمی به تهیه بروشوری از عملکرد روابط عمومی ها و ارائه آن به وزارت کشور جهت تعیین جایگاه و ارزیابی روابط عمومی آن دستگاه خبر داد.

,

وی گفت: در هفته دولت خدمات رایگان از سوی ادارات به مردم مناطق محروم در لیست برنامه ها بوده که نیاز است روابط عمومی ها اطلاع رسانی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه