اخبار داغ

فعالیت 2041 مسجد در کردستان، فرصتی استثنایی برای معرفی 5400 شهید استان

فعالیت 2041 مسجد در کردستان، فرصتی استثنایی برای معرفی 5400 شهید استان
با توجه به در پیش بودن کنگره 5400 شهید استان در سال آینده و فعالیت 2041 مسجد در سطح شهرها و روستاهای استان، فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن شهدای مظلوم و غریب کردستان به مردم در اختیار مسئولین قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله،با توجه به در پیش بودن کنگره 5400 شهید استان در سال آینده، مساجد سطح استان کردستان فرصت مناسبی را برای معرفی و شناساندن شهدای مظلوم و غریب کردستان به مردم استان در اختیار مسئولین قرار می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

استان کردستان 2041 مسجد را در خود جای داده است و با توجه به حضور جوانان بسیجی در سطح هیئت امنا، اعضای پایگاه بسیج مسجد و هم چنین اعضای کانون فرهنگی مساجد می توان گام بزرگی در راستای معرفی شهدای استان در سطح جامعه برداشت.

,

 

,

هر مسجد می تواند شهدای حوزه فعالیت خود و جامعه هدف خود را به آحاد مردم معرفی نماید و با توجه به حضور مردم در نمازهای 5 گانه، قرائت بخش هایی از وصت نامه و دلنوشته های شهدا فرصت مناسبی است برای آشنایی مردم با سیره، روش و سبک زندگی شهدای مظلوم غریب کردستان.

,

 

,

تهیه و نصب تمثال مبارک شهدا و هم چنین تدوین زندگینامه وخاطرات شهدای در سطح مساجد یکی از گام های مؤثر در معرفی شهدا می باشد و سازمان بسیج محلات می تواند با حضوری فعال در این عرصه یکی از اقشار موفق بسیج در برپایی کنگره 5400 شهید استان باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه