اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی :

جمع آوری بیش از ۲۱ میلیارد ریال صدقه از ابتدای سالجاری در آذربایجان غربی

جمع آوری بیش از ۲۱ میلیارد ریال صدقه از ابتدای سالجاری در آذربایجان غربی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۲۱ میلیارد ریال کمک‌های مردمی صدقات در آذربایجان‌غربی جمع‌آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عزیز سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز ، از جمع‌آوری ۲۱ میلیارد ریال کمک‌های مردمی چهارماه اول سال جاری از سوی مردم استان خبرداد و افزود: امسال ۲۱ میلیارد ریال کمک‌های مردمی صدقات در ارومیه جمع‌آوری شده که نسبت به سال گذشته ده درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان این‌که تعداد صندوق‌های صدقات خیابانی(معابر) کمیته امداد در سطح استان ۹۰۱۸ صندوق است، گفت: تعداد صندوق صدقات در معابر ارومیه ۳۱۲۰ مورد است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، با اشاره به تعداد صندوق صدقات کوچک خانگی گفت: تعداد کل مشترکین صدقات در آذربایجان‌غربی ۱۷۵ هزار و ۳۲۷ صندوق و این تعداد در ارومیه به ۳۴ هزار و ۲۷۱ صندوق صدقات کوچک خانگی می‌رسد که صدقات این صندوق ها مبلغی بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال است .

,

وی، در خصوص رویکرد جدید کمیته امداد مبنی بر ساماندهی صنادیق سطح شهر تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی نسبت به جایگزینی صندوق‌های قدیمی با صندوق‌های بزرگ جدید و ایمن‌سازی شده اقدام کرده و تا پایان سال در معابر اصلی ارومیه صندوق‌های جدید جایگزین خواهند شد.

,

سهندی، با بیان هدف تعویض صنادیق قدیم با جدید گفت :هدف از تعویض صنادیق قدیم باجدید در ابتدا حفظو بهبود ظاهر صنادیق به عنوان نماد و شناسنامه امداد و ارزش دادن به شخصیت کسانی که صدقات خود را دراین صندوق ها می اندازند.

,

وی، تصریح کرد: هدف بعدی تعویض صنادیق معابرسطح استان جلوگیری از سرقت صدقات توسط سارقین و حفظ و صیانت از امانت مردم که در قالب صدقه جهت کمک به نیازمندان پرداخت می شود می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه