اخبار داغ

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی:

حل معضلات فرهنگی در گرو جایگزین کردن فرهنگ مسجد در جامعه است

حل معضلات فرهنگی در گرو جایگزین کردن فرهنگ مسجد در جامعه است
مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: اگر مسولین فرهنگی جامعه به دنبال راه حلی برای چالش ها و معضلات فرهنگی هستند می توانند کلید آن ها را در بازگشت به فرهنگ مسجد پیدا نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام اباذر بیگی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: مساجد به عنوان پایگاه مهم فرهنگی و اجتماعی نقش موثری در ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ توطئه های ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی مسجد را به عنوان حریم امن الهی عنوان کرد و افزود: چراکه وقتی انسان به مسجدی وارد می‌شود احساس امنیت می‌کند.

,

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، با اشاره جایگاه والای مسجد در جمهوری اسلامی گفت: مسجد نقش مهمی در ساخت فرهنگ عمومی جامعه دینی دارد.

,

حجت الاسلام بیگی اظهار داشت: با توجه به اهمیت اوقات فراغت و نقشی که کانون های فرهنگی هنری مساجد در فراهم نمودن زمینه های لازم جهت فعالیتهای فرهنگی و هنری دارند، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی اکنون از مرز ۱۰۰۰ پایگاه عبور کرده و در حال حاضر به ۱ هزارو ۱۰۰ کانون رسیده است.

,

وی با بیان اینکه اکنون اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان حدود ۸۰ هزار نفر است خاطرنشان کرد: اگر مسولین فرهنگی جامعه به دنبال راه حلی برای چالش ها و معضلات فرهنگی هستند می توانند کلید آن را در بازگشت به فرهنگ مسجد پیدا نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه