اخبار داغ

عملکرد تبریزی‌ها در هفته چهارم لیگ‌‎برتر؛

فرجام خوش و ناخوش با پنالتی دقایق پایانی

فرجام خوش و ناخوش با پنالتی دقایق پایانی
در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، نتایج نمایندگان تبریز در دقایق پایانی بازی‌ها رقم خورد، جایی که تراکتورسازی به رستگاری رسید اما گسترش فولاد تساوی را با شکست عوض کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آناج، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال همچون هفته سوم این رقابت‌ها با عملکرد متفاوت و نتایج معکوس‌وار نمایندگان تبریز فرجام یافت و این بار تراکتورسازی اولین برد خود را در لیگ هفدهم بدست آورده و گسترش فولاد متحمل سومین شکست فصل خود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناج,

نکته جالب اینکه نتایج تبریزی‌ها در دقایق پایانی بازی و روی ضربه پنالتی رقم خورد که در پی آن، تراکتورسازی به رستگاری رسید اما گسترش فولاد تساوی را با شکست عوض کرد.

,

تراکتورِ گل‌محمدی دوگانه‌سوز راه افتاد!

, تراکتورِ گل‌محمدی دوگانه‌سوز راه افتاد!, تراکتورِ گل‌محمدی دوگانه‌سوز راه افتاد!,

در این هفته، تراکتورسازی در خانه پذیرای نفت تهران بودند که با دبل محمد ایرانپوریان حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. مدافع گلزن تراکتور از 2 فرصتی که در این بازی در اختیارش قرار گرفت، نهایت استفاده را برد تا بازهم جور مهاجمان تیمش را کشیده باشد.

,

در این بین، نباید از درخشش جوان اول تراکتورسازان هم به راحتی گذشت. محمدرضا آزادی که در غیاب فرزاد حاتمی و در توفیق اجباری برای اولین بار در ترکیب سرخ‌پوشان به میدان رفته بود، چنان نمایش دلپذیری داشت که در اوایل نیمه دوم تمامی سکوهای ورزشگاه را وادار

,

به تشویقش کرد.

,

این بازیکن با حضورش در میدان با 17 سال سن تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه تراکتورسازی شد و ضمن اینکه سازنده گل اول تیمش بود، در نیمه دوم نیز 2 بار تا آستانه گلزنی پیش رفت اما یک بار ضربه او با اختلاف ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت و در بار دوم نیز شوت

,

دیدنی و سرکش او توسط میلاد فرهانی برگشت داده شد.

,

در کل، تیم گل‌محمدی با وجود اینکه 2 تغییر اجباری را نسبت به بازی قبلی در ساختار تیمی خود می‌دید، با پیروزی مقابل سومین حریف تهرانی نتایج هفته‌های گذشته را جبران کرد تا هوادارانش در پایان بازی به جای «عیبی یوخ» فریاد شادی سر داده و با دید امید به ادامه لیگ

,

هفدهم بنگرند.

,

البته بازی با نفت نشان داد تراکتورسازی همچنان با مشکلاتی در تیم خود روبرو است که یکی از آنها دریافت گل‌های آسان و ضعف این تیم در شروع مجددهاست. دیگر مشکلی که تیم تراکتورسازی را اذیت می‌کند استرس و فشار مهاجمان است که موقعیت‌ها را از این تیم

,

می‌گیرد. 

,

تراکتورسازان با کمک این 3 امتیاز حساس که به قول یحیی گل‌محمدی از نان شب هم برای آنها واجب‌تر بود و در سایه تلاش و کوشش بازیکنان این تیم و حمایت بی‌بدیل هواداران به دست آمد، خود را از قعر جدول جدا کرده و با سه پله صعود در رده سیزدهم قرار گرفتند.

,

بدشانسی و ناداوری، عوامل ناکامی گسترش

, بدشانسی و ناداوری، عوامل ناکامی گسترش, بدشانسی و ناداوری، عوامل ناکامی گسترش,

اما گسترش فولاد دیگر نماینده استان در چهارمین بازی خود در خانه فولادی به میدان رفت که گرمای هوا از یک سو و میزبانی تیم حریف از سوی دیگر عرصه را بر تیم لوکا بوناچیچ از همان ابتدای کار تنگ کرد تا گسترش فولاد روز سختی را در برابر میزبان خود تجربه کند.

,

آبی و زرد پوشان فوتبال تبریز گرچه در نیمه اول در حد انتظارات نبودند اما شانس هم با آنها یار نبود که این عوامل دست به دست هم داد تا دومین نماینده تبریز در پایان 45 دقیقه نخست با یک گل مغلوب شده و با شکست راهی رختکن شود.

,

اگر از دید شانس به گل فولاد نگاه کنیم توپی که آرام آرام به سمت دروازه درحال غلطیدن بود، با بدشانسی گسترشی‌ها در بین راه به علی اصغر عاشوری رسید و درحالی که کوروش ملکی در مسیر توپ حرکت می‌کرد غافلگیر شد و بدین ترتیب دروازه گسترش باز شد.

,

اوج بدشانسی گسترشی‌ها در نیمه نخست دقایقی بعد از این گل رخ داد جایی که علیرضا نقی‌زاده یکی از مهره‌های کلیدی این تیم مصدوم شد تا لوکا بوناچیچ در یک تعویض اجباری صادق رضانیا را جایگزین بازیکن بومی و توانمند خود کند؛ جانشینی که سابقه بازی در لیگ برتر

,

را نداشت و برای اولین بار در این رقابت‌ها به میدان می‌رفت.

,

با این حال، شاگردان لوکا بوناچیچ در نیمه دوم با ارائه یک بازی منطقی و قابل قبول موفق شدند کار را به تساوی بکشانند و تا آستانه کسب امتیاز از این دیدار خارج از خانه سخت و دشوار هم پیش رفتند اما یک سوت مشکوک تمامی زحمات این تیم را به هدر داد.

,

گسترشی‌ها مقابل فولاد خوزستان دقیقا عکس اتفاقی را تجربه کردند که در هفته سوم با چاشنی آن به اولین پیروزی خود دست یافته بودند، با این تفاوت که در بازی روز گذشته داور میدان نقش بسزایی را در این امر ایفا کرد.

,

آبی و زرد پوشان تا آخرین دقایق وقت‌های اضافه یک امتیاز را در چنگال خود داشتند اما سوت قاضی میدان در یک صحنه کاملا مشکوک ضربه پنالتی را برای تیم حریف در پی داشت و به موجب آن دروازه نماینده تبریز برای دومین بار باز شد تا گسترشی‌ها با دست خالی رهسپار

,

خانه شوند.

,

در مجموع باید عنوان کرد گسترش فولاد در روزی که شایسته کسب امتیاز از خانه حریف خوزستانی خود بود، در این امر ناکام ماند و تیم لوکا بوناچیچ با ایستادن در رده پانزدهم جدول به کار خود در هفته چهارم پایان داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه