اخبار داغ

همزمان با شهادت حضرت امام جوادالائمه(ع)؛

پیکر 5 شهید گمنام در نیشابور تشییع می‌شود

پیکر 5 شهید گمنام در نیشابور تشییع می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه نیشابور از تشییع پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس در این شهرستان همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جوادالائمه (ع)خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی اکبر حسینی در گفتگو با عطارنیوز گفت: پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام  دوران دفاع مقدس روز دوشنبه 30 مرداد 96 به نیشابور منتقل خواهد شد و مراسم وداع با این آلاله‌های عاشق  دوشنبه شب بعد از نماز مغرب وعشا در محل مسجد جامع  نیشابور، مسجد جامع شهرستان فیروزه، امام زاده یحیی شهر عشق آباد و بقعه متبرک شهر قدمگاه رضوی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

 

,

وی افزود: پیکر مطهر این پنج  شهید گمنام دفاع مقدس ساعت 8:30 صبح روزسه شنبه 31 مرداد96 همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جوادالائمه(ع) در شهر نیشابور با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت مسجد جامع تشییع می‌شود و فضای این شهر معطر به حضور شهدا خواهد شد.

,

 

,

حسینی گفت: پنج شهید گمنام دفاع مقدس پس از تشییع در شهرنیشابور ساعت 11 صبح جهت تشییع وخاکسپاری به شهرهای عشق آباد و قدمگاه رضوی شهرستان نیشابور منتقل خواهندشد.

,

 

,

وی یاد آورشد: پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس سه شنبه 31 مرداد 96 همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) در شهرستان نیشابور تشییع و تدفین می‌شوند.

,

 

,

حسینی گفت: میانگین سنی این شهدا 16 و 22 ساله است که در عملیات های کربلای چهار، خیبر و والفجر چهار درمناطق ام الرصاص، جزیره مجنون وپنجوین به شهادت رسیده‌اند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که علم و بیرق سیدالشهدا(ع) در آن آزادانه و تمام و کمال برپاست و این افتخار بزرگ به سبب امنیتی است که از خون شهدا در سایه حرکت در مسیر دین با رهبری ولی فقیه بدست آمده است و در حقیقت ما باید با زانوزدن پیش شهیدان گلگون، یکبار دیگر آرمان ها و اهداف آنها را مرور کنیم و در ترازوی سنجش بگذاریم که چقدر در مسیرآنها حرکت کرده ایم و اگر احیاناً از مسیر آنها زاویه گرفته ایم برگردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه