اخبار داغ

طنز؛

محصول جدید ضد عرق تولید شد!

محصول جدید ضد عرق تولید شد!
اینکه چه عاملی باعث شد تا دانشمندان به فکر تولید این محصول بیفتند چندان مهم نیست. شاید مثلاً از دست بوی زیر پیراهنی یکی از هم اطاقی ها به تنگ آمده بودند ولی در مجموع کار نیک قابل تحسین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛به نقل از سفیرآشتیان؛ خوشا به حال درگذشتگان و گذشتگان... چه دورانی داشتند... چقدر بی تکلف و بی دغدغه زندگی می کردند. فارغ از برجام و پسا برجام و تحریم و گزینه های رو و زیر میز و سایر امورات اعصاب خرد کن مثل ترافیک، آلودگی هوا، ریز گرد و ... عین بچه آدم زندگی می کردند و دو برابر ما هم عمر می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرآشتیان,

تازه با ملائک هم در میخانه را می زدند و فرار می کردند، از شعاع ماهتاب به آسمان می رفتند، هر وقت هم که چشمشان نمی خفت به سخنان پروانه با شمع گوش می کردند.

,

آب و هوای آن دوران هم که قربانش بروم هیچ آلایندگی نداشت تازه پر از بوی می شرکت تولیدی «خوشگوار» هم بود! به قول شاعر« هوا پر ز بوی می خوشگوار» و باقی داستان... علاوه بر این ملت خودشان هم تر و تمیز و خوش بو بودند تا جایی که از نسیم برای رد یابی «بوی یار» کمک می گرفتند و بوی زلف شان یکدیگر را گمراه عالم می کرد.

,

اما الان دوره و زمانه پشت و رو شده و با وجود افزایش ضریب نفوذ مواد آلایشی و بهداشتی و اختراع انواع و اقسام شامپوهای عطری، باز هم ملت در مکان های عمومی از بوی یکدیگر در حال خفه شدن هستند.

,

تا جایی در برخی اماکن عمومی تابلو زده اند؛ «داداش شما افسنطین نیستید که ملت با عصاره و عرق شما شنگول بشن. تو رو به ارواح خاک عزیزت دوش بگیر!»

,

البته در این بین دانشمندان هم بیکار ننشستند و دست به کار شدند تا دستکم بتوانیم به جای استشمام بوی عرق خلق الله «بوی بهبود ز اوضاع جهان بشنویم» فلذا دوستان در دانشگاه ماسا چوست در صدد تولید پیراهن ضد عرق هستند! اصل سند به روایت نشریات نانویی...

,

 «گروهی از دانشجویان MIT مؤسسه تکنولوژی ماساچوست قصد دارند با کمک فناوری مشابه لباس فضانوردان، لباس هوشمند ضد عرق و تنظیم کننده ی دمایی بدن تولید کنند تا باعث از بین بردن بوی ناخوش عرق بدن شود.»

,

البته اینکه چه عاملی باعث شد این دوستان به فکر تولید این لباس بیفتند چندان مهم نیست. شاید مثلاً از دست بوی زیر پیراهنی یکی از هم اطاقی ها به تنگ آمده بودند و ... ولی در مجموع کار نیک قابل تحسین است و به منظور گسترش امورات نیک و صواب در جامعه چند توصیه در این خصوص افاضه می کنیم:

,

الف) زیر پوش ضد عرق تقلبی: این روزها کسب درآمد های نا متعارف و به قولی غش در معامله حسابی جا افتاده است.

,

پیشنهاد می شود مسئولین و دوستانی که در امورات قیمت گذاری و نظارت بر اصناف دستی بر آتش دارند، مراقب باشند چند صباح دیگر یک عده زیر پوش معمولی ۴ هزار تومانی را به اسم لباس ضد عرق ۴۰ هزار تومانی و نانو به خلق الله قالب نکنند! هر چند این روزها به گزارش بانک مرکزی همه اجناس گران شده اند و ظاهراً برای گران کردن اجناس نیاز به ترفند جدید و حقه بازی نیست؛ ولی بهتر است کمی مراقب باشیم.

,

ب) رعایت بهداشت: درست است این لباس های جدید ضد عرق هستند ولی قرار نیست در سوخت و ساز و متابولیسم بدن دخل و تصرفی داشته باشند. فلذا شما دوست گرامی در صورت صلاحدید همان ماهی یک بار که حمام می رفتید را کماکان ادامه بدهید و گمان نکنید که با پوشیدن این لباس از حمام رفتن بی نیاز می شوید!

,

وحید حاج سعیدی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه