اخبار داغ

مردم همچنان چشم انتظار مسئولان؛

پل قاضی محله چه زمانی احداث می شود؟

پل قاضی محله چه زمانی احداث می شود؟
یکی از مشکلاتی که مردم محله ولاغوز و کردکوی مدتهاست با آن روبرو هستند رهاسازی احداث پل قاضی محله می باشد.ضی محله
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ ارائه خدمات مناسب و درخور شأن وظیفه اصلی مسئولان نظام به مردم شریف است لذا نباید هیچگونه کوتاهی و قصوری در این خصوص از سوی مسئولان صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

قصور و کوتاهی که نارضایتی مردمی را به همراه داشته باشد باعث دلسردی مردم از مسئولان نظام خواهد شد.

,

یکی از مشکلاتی که مردم محله ولاغوز و کردکوی مدتهاست با آن روبرو هستند رهاسازی احداث پل قاضی محله می باشد.

,

پل قاضی محله که پلی ارتباطی بین محله ولاغوز و محله بالابلوک کردکوی می باشد و در گذشته یکی از مسیرهای مهم ارتباطی مردم این منطقه محسوب میشد مدتهاست دستخوش ناملایمات شده است به نوعی که نارضایتی مردمی را به همراه داشته است.

,

مردم محله ولاغوز و محله بالابلوک کردکوی همچنان چشم انتظار آغازبکار احداث پل قاضی محله توسط مسئولان شهرستان هستند.

,

میطلبد مسئولان شهرستان کردکوی نسب به تسریع در احداث پل قاضی محله اقدامات جهادی انجام دهند تا دیگر شاهد نارضایتی های مردمی نباشیم.

,

عقب ماندگی و رها شدن احداث پلی کوچک در منطقه ای از کردکوی آنهم باوجود دستگاههای اجرایی که دارای توانمندی های بسیار زیادی هستند حتی ذره ای قابل قبول نیست لذا تمامی نهادهای مربوطه اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند تا شاهد خشنودی مردم از عملکرد مثبت و سازنده مسئولان باشیم.

,

حال، مردم این منطقه همچنان چشم انتظارند تا ببینند پل قاضی محله چه زمانی احداث می شود؟

, حال، مردم این منطقه همچنان چشم انتظارند تا ببینند پل قاضی محله چه زمانی احداث می شود؟, حال، مردم این منطقه همچنان چشم انتظارند تا ببینند پل قاضی محله چه زمانی احداث می شود؟,

تصاویری از این پل که مدتها پیش فقط زیرسازی آن انجام شد اما همچنان بحال خود رها شده است و منتظر گوشه چشم مسئولان شهرستان است:

, تصاویری از این پل که مدتها پیش فقط زیرسازی آن انجام شد اما همچنان بحال خود رها شده است و منتظر گوشه چشم مسئولان شهرستان است:, تصاویری از این پل که مدتها پیش فقط زیرسازی آن انجام شد اما همچنان بحال خود رها شده است و منتظر گوشه چشم مسئولان شهرستان است:,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه