اخبار داغ

توسط سپاه کردکوی انجام شد؛

راه اندازی نخستین قرارگاه جهادی در کردکوی+تصاویر

راه اندازی نخستین قرارگاه جهادی در کردکوی+تصاویر
نخستین قرارگاه جهادی کردکوی با هدف هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های مختلف شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ بسیج سازندگی شهرستان کردکوی در ادامه فعالیت‌های خود و برای افزایش کیفیت و اثربخشی فعالیت گروه‌های جهادی برای نخستین بار اقدام به تشکیل قرارگاه جهادی در این شهرستان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی در نخستین جلسه قرارگاه جهادی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی گفت: 50 گروه جهادی بسیج سازندگی شهرستان کردکوی را همراهی می کنند که تا به امروز اقدامات قابل توجهی از سوی آنان در سطح شهرستان صورت گرفت.

,

محمد لشکربلوکی اظهار داشت: قرارگاه جهادی به‌عنوان پشتوانه و هیأت اندیشه‌ورز عمل می‌کند و به طور متمرکز کلیه امورات جهادی، سازندگی و عمرانی از طریق قرارگاه پیگیری خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی کردکوی در پنج کمیته شناسایی خیرین، تهیه جهیزیه، عمرانی و ساخت‌وساز، فرهنگی و رسانه‌ای فعالیت خواهد داشت.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی

,

لشکربلوکی تصریح کرد: قرارگاه جهادی کردکوی هم‌افزایی بین بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی را از اهداف مهم راه اندازی قرارگاه جهادی دانست.

,

, , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه