اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مدافعان حرم نبودند باید در شهرمان می‌جنگیدیم

مدافعان حرم نبودند باید در شهرمان می‌جنگیدیم
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، گفت: هر گونه بی‌اعتنایی به خانواده‌های شهدا و از جمله شهدای مدافع حرم، خیانت است و اگر آنها نبودند امروز باید در خیابان های شهرمان با داعش می‌جنگیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم (حججی) و رشادت‌های شهدای مدافع حرم و همه شهدای دفاع از اسلام و انقلاب، گفت: اقتدار ملی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگری رزمندگان، شهدا و خانواده‌های آنان است که توانسته مدافع حقوق ملت های مظلوم منطقه باشد و به دشمنان اجازه ندهد تا بخواهند به ارزشها و خاک کشورمان تعرض و خدشه کنند.
وی در واکنش به اقدامات خبیثانه و مرموزانه دشمنان اسلام و برخی وابستگان آنها در داخل برای زیر سئوال بردن ایثارگری مدافعان حرم، گفت: به خیلی‌ها ثابت شده که اگر ایثارگران و برنامه ریزی و تدابیر نظام جمهوری اسلامی ایران در خصوص برخورد با مسایل تروریستی نبود و رزمنده ها و جونان غیور ایران اسلامی جلوی داعشی‌ها در حرمین شریفین نمی ایستادند، وضعیت داخلی ما بدتر از عراق و سوریه بود و امروز باید در خیابان های شهرمان می جنگیدیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اقتدار و توانمندی و بازدارندگی نظام ما در سایه تدابیر مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: همه باید به این ایثارگری ها ارج و احترام بگذارند و حمایت کنند و آن را قدر بدانند.
وی افزود: همان طوری که رهبر معظم انقلاب فرموده اند همه زیر بار منت شهیدان هستیم و هر کس در جهت فراموش شدن یاد شهیدان یا اهانت و بی‌اعتنایی به خانواده‌های آنان کاری انجام دهد، در واقع به کشور خیانت کرده است.
بدری گفت: همچنان که در دوران هشت سال دفاع مقدس با وحدت و همدلی در مقابل دنیا ایستادیم، در شرایط کنونی نیز با افزایش روز به روز اقتدار ایران اسلامی جواب همه دشمنان و داعش ها را خواهیم داد و لذا هر فرد، گروه و یا تشکیلاتی قدر این رشادت ها را نداند محکوم به شکست است و از ملت سیلی سختی می‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,
,
,

مراسم یادبود شهید «محسن حججی» از شهدای مدافع حرم، شامگاه جمعه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌ شهدای مدافع حرم اردبیل و مسئولان استانی در اردبیل برگزار شد.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه