اخبار داغ

جاده سلامت در کلاله، سلامت مردم را به خطر می اندازد+تصاویر

جاده سلامت در کلاله، سلامت مردم را به خطر می اندازد+تصاویر
بعد از سیل چند روز گذشته، وضعیت جاده سلامت شهرستان کلاله، بسیار بغرنج شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک،  جاده سلامت که چند سالی است نامش در بین مردم و مسئولین مطرح شده و خبرهایی هم مبنی بر تعیین اعتبار برای ساخت آن به گوش رسیده است، بعد از سیل جاری به شدت تخریب شده به گونه ای که هم اکنون به هیچ عنوان امکان تررد وسائل نقلیه را به مردم نمی دهد و حتی رفت و آمد عادی مردم بدون وسیله نیز به زحمت صورت می گیرد و هر لحظه امکان بروز حادثه ای را برای مردم به همراه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,

این جاده که هم تحت عنوان جاده سلامت نام گذاری شده و هم جاده دسترسی برای کشاورزان و باغداران منطقه چشمه جامی و خدراولیاء می باشد، سالهاست کار شن ریزی آن انجام شده ولی هیچ اقدامی برای آسفالت آن نشده است و بارندگی های سیل آسای مردادماه همان امکان دسترسی عادی را نیز از مردم و کشاورزان منطقه گرفته است.

,

jadeh11

, jadeh11,

 

,

jadeh12

, jadeh12,

کشاورزان می گویند : اگر خدای نکرده با این شرایط اتفاقی مانند آتش سوزی در منطقه روی دهد، هیچ وسیله اطفاء حریقی نمی تواند خود را به جنگل برساند.

,

راه دسترسی به این منطقه حتی از راه روستای کوسه نیز تخریب شده و کشاورزان از آن راه هم به سختی رفت و آمد می کنند.

,

زمین داران و باغداران منطقه از مسئولین امر به خصوص جهادکشاورزی، فرمانداری، منابع طبیعی و ... درخواست دارند که به داد آنها برسند و این جاده را تعمییر نمایند.

,

جمعی از کشاورزان و باغداران منطقه چشمه جامی و خدراولیاء کلاله

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه