اخبار داغ

راهیابی دانش آموز 10 ساله اصلاندوزی به مسابقات جهانی"محاسبه ذهنی ریاضی"اندونزی+عکس

راهیابی دانش آموز 10 ساله اصلاندوزی به مسابقات جهانی"محاسبه ذهنی ریاضی"اندونزی+عکس
"آویسا علیزاده" دانش آموز سال چهارم ابتدایی پس از موفقیت در مسابقات کشوری (محاسبات ذهنی ریاضی) استان بابل به رقابت های جهانی اندونزی راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،پنجمین دوره مسابقات محاسبه ذهنی و چرتکه‌ای کشور انتخابی اندونزی با حضور 610 نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور در بابل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

در این مسابقات دانش آموز"آویسا علیزاده" 10 ساله از شهر اصلاندوز با امتیاز عالی توانست به مسابقات جهانی در اندونزی راه پیدا کند که این مسابقات احتمالا در آبان ماه امسال برگزار می شود.

,

برنامه حساب ذهنی UCMAS یک برنامه منحصر به فرد برای رشد کودک است که در سال 1993 توسط دکتر دینو ونگ در کشور مالزی ابداع گردید، این برنامه با استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه با به‌کارگیری چرتکه سبب پویایی مغز (نیمکره‌ چپ و نیمکره‌ راست) به طور هم ‌زمان می‌شود و دانش آموزان سنین بین 5 تا 13 سال با یادگیری محاسبه ذهنی سریع و دقیق ظرفیت ذهن خود را توسعه می‌دهند که این سبب بهبود مهارت‌هایی نظیر مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مسأله می‌شود که به موفقیت در همه رشته‌ها و زندگی روزمره می‌انجامد.

,

این سیستم نوین آموزشی در سال 90 توسط محقق ایرانی به نام عقیل قرایی و سید داود قریشی از مالزی وارد ایران شد و از آذرماه سال 90  نخستین کلاس در تهران برگزار شد و در بهمن ماه سال 91 این طرح در بابل اجرا و نخستین کلاس در بابل تشکیل شد.

,

از مزایای یادگیری این طرح توسعه ذهن و استفاده از تمام مغز، افزایش سرعت و دقت، تقویت حافظه، افزایش خلاقیت و قدرت تمرکز، بهبود اعتماد به‌نفس و در نتیجه عملکرد بهتر و قادر ساختن دانش‌آموزان به حل مسائل ریاضی در کوتاه‌ترین زمان است.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه