اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

آمریکا از توسعه جمهوری اسلامی واهمه دارد/ تقویت داعش برای مقابله با نهضت اسلامی است

آمریکا از توسعه جمهوری اسلامی واهمه دارد/ تقویت داعش برای مقابله با نهضت اسلامی است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به واهمه آمریکا از تقویت جمهوری اسلامی، گفت: دلیل اصلی آمریکایی ها برای تقویت داعش مقابله با نهضت اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو صبح امروز در هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر در ارومیه اظهار داشت: ایران اسلامی تمام امنیت و آرامش خود را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگرانی است که در طول سالیان متمادی جان خود را نثار کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: آمادگی نیروهای مسلح اصلی ترین خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی است که امروز شاهد تحقق این امر هستیم.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: رزمندگان منطقه شمالغرب به تاسی از بیانات رهبری و در راستای محقق ساختن انتظارات ایشان در حال دفاع از مرزها بوده و نسبت به تحقق امنیت پایدار در تلاش هستند.

,

وی، همچنین ابراز داشت: تئوریسین های آمریکایی بر این عقیده هستند که با فروپاشی داعش شاهد تحقق نهضت اسلامی در منطقه خواهیم بود و به همین دلیل به دنبال تقویت این گروه تکفیری هستند.

,

سردار اوصانلو، در پایان سخنان خود گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها آمادگی کافی را دارند و در برابر هرگونه تهدید دشمن پاسخ دندان شکنی خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه