اخبار داغ

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان کرد؛

اجرای ۳ پروژه امید بخش در زادگاه نفت

اجرای ۳ پروژه امید بخش در زادگاه نفت
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از شروع عملیات اجرایی 3 پروژه زیربنایی و امید بخش در این شهرستان خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری،مهندس قباد ناصری با اعلام این خبر اظهار داشت : عملیات اجرایی این پروژه ها که با حمایت و پیگیری های عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس و مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تأمین اعتبار و مصوب شده اند طی روزهای گذشته آغاز شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,
وی تصریح کرد : این 3 پروژه شامل 2 پروژه راه سازی و یک پروژه تفریحی – فرهنگی می باشد که در مجموع با اعتبار 65 میلیارد ریال و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و ارتقای خدمات دولت به شهروندان تعریف و در حال اجرا می باشند .
,
 
,
وی افزود : پروژه تعریض و بهسازی جاده مسجدسلیمان به منطقه تل بزان و بخش جریک از محور ایستگاه قدیم سد که یک جاده قدیمی می باشد با اعتبار 13 میلیارد ریالی و با استفاده از توانمندی های این شرکت بمنظور اصلاح هندسی قوس ها و افزایش عرض مسیر در حال اجرا می باشد .
,
 
,
وی خاطر نشان کرد : ترمیم و بهسازی جاده دسترسی مسجدسلیمان به ایذه از مسیر جابالون تا امام زاده سید صالح (ع) یکی دیگر از پروژه های مهم و تأثیرگذارمناطق نفتخیز جنوب است در جهت خدمت به روستاییان و ساکنین مسیر جهت تسریع در دسترسی به دو شهرستان مسجدسلیمان و ایذه می باشد که با انتخاب پیمانکار ، عملیات اجرایی آن با اعتبار تقریباً 20 میلیارد ریال و در مدت زمان 7 ماه اجرا می گردد .  
,

ناصری تصریح کرد : با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش های مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب مبلغ 430 میلیارد ریال جهت اجرای روکش آسفالت از ابتدای مسیر واقع درجوار چاه شماره یک تا امام زاده سیدصالح(ع) توسط هیأت مدیره ی شرکت ملی نفت ایران مصوب شد . 
,
,
 
,
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود :  سومین پروژه مهم و امید بخش وزارت نفت در زادگاه نفت ، احداث پارک موزه برق تمبی است که بعنوان یکی از اجزای اصلی موزه گنجینه نفت در مسجدسلیمان با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال در مدت زمان 10 ماه توسط این شرکت انجام می شود .
,
قباد ناصری افزود : این پروژه شامل دو بخش می باشد که بخش نخست شامل احداث پارک تفریحی و بخش دوم شامل بهسازی و محوطه سازی ساختمان نیروگاه قدیمی می باشد .
,
 
,
وی اظهار امیدواری کرد این پروژه ها که با تدبیر و عنایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بعنوان خدمات عام المنفعه و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در حال اجرا می باشند موجب تحول و ارتقای شاخص های توسعه و فرهنگی شهرستان شوند .
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه