اخبار داغ

کشته و زخمی شدن هشت تروریست داعش توسط الاغ انتحاری!

کشته و زخمی شدن هشت تروریست داعش توسط الاغ انتحاری!
هشت تروریست گروهک تکفیری داعش در اثر منفجرشدن الاغ انتحاری کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رسانه‌های عراقی اعلام کردند که هشت عنصر تکفیری داعش در اثر انفجار یک الاغ انتحاری کشته و زخمی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به گفته منابع محلی، گروهی از تروریست‌های داعش موجود در محله «الرشاد» واقع در استان کرکوک عراق، به یک الاغ مقدار زیادی مواد منفجر گذاشتند و در حین نصب اشتباهی مواد، منفجر شد که در اثر این انفجار هشت تن از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

,

بیمارستان‌های میدانی داعش اعلام کرده‌اند که در اثر این انفجار سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده‌اند و پنج تن دیگر زخمی شده‌اند که حالشان وخیم گزارش‌شده است.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تروریست‌ها قصد داشتند با نصب مواد منفجره به الاغ، آن را به سمت مواضع نیروهای عراقی در منطقه «حمری» بفرستند که ناکام ماندند.

,

تروریست‌های داعش موجود در منطقه طی چند وقت اخیر ده‌ها بار به مواضع نیروهای عراقی حمله کرده‌اند که در تمام حمله‌ها با شکست روبرو شدند.

,

به نظر می‌رسد تروریست‌های داعش قصد دارند با نزدیک کردن مواد منفجره به ایست های بازرسی نیروهای عراقی از طریق حیوان‌ها، خسارت سنگینی را به آن‌ها وارد و سپس حمله خود را آغاز کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه