اخبار داغ

سرپرست جدید کمیته امداد منطقه چهار تهران منصوب شد

سرپرست جدید کمیته امداد منطقه چهار تهران منصوب شد
آیین تودیع و معارفه سرپرست کمیته امداد منطقه چهار تهران با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این مراسم با اشاره به برنامه محوری در حوزه مشارکت های مردمی گفت: مشارکت های مردمی یک حوزه درآمدی است که موفقیت دیگر حوزه ها وابسته به این حوزه است.
وی به لزوم برنامه‌ریزی دقیق و مطلوب برای دستیابی به اهداف و برنامه های پیش روی کمیته امداد استان تهران تاکید کرد و افزود: پیوستگی بین برنامه ریزی های انجام شده برای تمامی اهداف این نهاد است که می تواند در جهت گیری‌ صحیح اقدامات نقش بسزایی داشته باشد؛ برنامه محوری باید از اصول مهم مدیریت در کمیته امداد استان تهران باشد.
ولیئی به پاسخگویی، ارائه گزارش و آمارصحیح و به موقع اشاره و بیان کرد: ارائه اطلاعات و آمار اشتباه، می تواند برنامه ریزان و عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف و مرتبط این نهاد را به بیراهه بکشاند.
وی همچنین به نقش کلیدی مددکاران در پیشبرد اهداف این نهاد اشاره کرد و گفت: هدف کمیته امداد افزایش حضور مستمر این قشر زحمت کش در میان خانواده‌های تحت حمایت است.
شایسته ذکر است؛ مجید برزگر که پیش از این سابقه مدیریت کمیته امداد شهر صفادشت را در کارنامه کاری خود داشت به عنوان سرپرست کمیته امداد منطقه چهار منصوب شد و از زحمات ابوالقاسم ولی زاده تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه