اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد خبر داد:

افزایش اعتبارات هیأت‌های ورزشی از 4 میلیون به 12 میلیون تومان

افزایش اعتبارات هیأت‌های ورزشی از 4 میلیون به 12 میلیون تومان
رئیس اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد رسانه را ابزار مناسب برای کمک به امورات ورزشی خواند و گفت: اعتبارات پرداختی به هیأت‌های ورزشی 4 میلیون بود که این میزان به 12 میلیون رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ مهدی صمدپناهی در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش از عملکرد 6 ماهه اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در حال حاضر 30 هیأت ورزشی در سطح شهرستان فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به اینکه شهر ستان اسدآباد در رشته بوکس در سطح استان مقام خوبی را کسب کرده است، افزود: البته در رشته بستکبال نیز این شهرستان در تیم استانی به صورت مشارکتی حضور داشت و رتبه برتر کشوری داشته است.

,

رئیس اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد با اشاره به کسب 7 مقام در سطح استان در زمینه قهرمانی رزمی کاران، گفت: این مسابقات در دو بخش نونهالان و نوجوانان برگزار شده که اسدآباد 7 مقام برتر را کسب کره است.

,

وی با اشاره به عدم استقبال بانوان در امر ورزش، گفت: متأسفانه حضور بانوان را در امر ورزش کمرنگ داریم که می‌طلبد رسانه‌ها به عنوان ابزار اطلاع رسانی در این زمینه ما را یاری دهند.

,

صمدپناهی با اشاره به وجود برخی از مشکلات فراروی ورزش و ورزشکاران در سطح شهرستان در زمینه کمبود اعتبارات، گفت: خبرنگاران میتوانند با انعکاس این مشکلات و رساندن خواسته های ما به گوش مسئولان بالادستی یاری دهند.

,

وی با اشاره به اینکه اعتبارات پرداختی به هیأتهای ورزشی اسدآباد تنها 4میلیون تومان بوده که به تازگی این مبلغ به میزان 12 میلیون تومان افزایش داشته است، گفت: ما این اعتبارات را بین هیأتهای ورزشی که فعالیت داشته اند، تقسیم کرده ایم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه