اخبار داغ

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی:

10 هزار زائر از طریق فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند

10 هزار زائر از طریق فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: آخرین کاروان اعزامی به عربستان برای ادای مناسک حج امروز 28 مرداد از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اعزام و کار انتقال زائران حج تمتع امسال از این فرودگاه به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدباقر قاسم زاده با بیان اینکه آخرین کاروان اعزامی به عربستان برای ادای مناسک حج امروز 28 مرداد از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اعزام و کار انتقال زائران حج تمتع امسال از این فرودگاه به پایان رسید افزود: کار اعزام زائران سرزمین وحی از طرق فرودگاه مشهد از پانزدهم تیر گذشته آغاز شد و امروز با انجام 2 پرواز و انتقال 280 زائر به پایان رسید

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: در مجموع طی این مدت 10 هزار و 400 زائر در قالب 74 کاروان با انجام 37 پرواز از طریق فرودگاه مشهد برای انجام مناسک حج به عربستان منتقل شدند.
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: هشت هزار و 800 نفر از این تعداد از خراسان رضوی، زار و 200 نفر از خراسان شمالی و 400 نفر نیز از استان خراسان جنوبی بودند.
وی افزود: پروازهای برگشت حجاج طی روزهای 17 تا 28 شهریور ماه آتی انجام خواهد شد.
با انجام پرواز شماره 5885 مشهد - جده و انتقال 280 زائر در قالب 2 کاروان ساعت 5:50 صبح امروز 28 مرداد ماه پروازهای مرحله ی رفت حج تمتع 96 در فرودگاه بین المللی شهیدهاشمی نژاد به پایان رسید.
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از فرودگاه مهرآباد تهران پررفت و آمدترین فرودگاه کشور است که در ایام عادی روزانه 180 پرواز و در اوج مسافرتها تا 250 پرواز از آن انجام می شود. بطور میانگین سالانه افزون بر 10 میلیون مسافر از طریق فرودگاه مشهد جا به جا می شوند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه