اخبار داغ

مدیر اجرایی اتحادیه عکاسان سمنان خبر داد:

فعالیت 100 عکاس و فیلمبردار دارای پروانه در سمنان

فعالیت 100 عکاس و فیلمبردار دارای پروانه در سمنان
مدیر اجرایی اتحادیه عکاسان و چاپخانه داران شهرستان سمنان از فعالیت 100 عکاس و فیلمبردار دارای پروانه در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فاطمه شایسته مدیر اجرایی اتحادیه عکاسان و چاپخانه داران شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس با بیان اینکه تعداد 100 عکاس و فیلمبردار دارای مجوز در سطح شهرستان سمنان در حال فعالیت هستند، افزود: آماری از تعداد فعالان بدون مجوز در شهرستان وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس ,

مدیر اجرایی اتحادیه عکاسان و چاپخانه داران شهرستان سمنان افزود: دارا بودن متراژ مجاز، مدرک فنی و حرفه ای و تاییدیه اماکن برای صدور مجوز عکاسی الزامی است.

,

وی با اشاره به الزامی بودن کارت فیلمبرداری برای فعالیت در مجالس بیان کرد: عکاس آقا نمی تواند در مجالس بانوان فعالیت کند و بالعکس.

,

شایسته با اشاره به وجود تعرفه مشخص برای برخی فعالیتهای عکاسی، افزود: انجام برخی خدمات مانند مجالس به صورت توافقی انجام می شود.

,

مدیر اجرایی اتحادیه عکاسان و چاپخانه داران شهرستان سمنان در خصوص نوع تخلفات عکاسی گفت: بیشتر اعتراضات مردمی در زمینه حرفه عکاسی مربوط به کیفیت کار و نرخ قیمتها ست.

,

وی با بیان اینکه حدود 70 چاپخانه در سطح شهرستان سمنان مشغول فعالیتند، اظهار کرد: برای گرفتن مجوز چاپخانه، مقدار متراژ و تاییدیه اماکن ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه