اخبار داغ

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران:

کسی نیست تا مشکلات تولیدکنندگان مازندران را حل کند/ صنعتگران تنها هستند

کسی نیست تا مشکلات تولیدکنندگان مازندران را حل کند/ صنعتگران تنها هستند
رئیس خانه صنعت و معدن مازندران با بیان اینکه کسی نیست تا مشکلات تولیدکنندگان را حل کند، گفت: صنعتگران با این فرض که هیچ حامی ندارند باید ادامه حیات دهند و به این یقین رسیده‌ایم که تنها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید محمود رضوی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: با شرایط کنونی به تنهایی نمی‌توان در عرصه صادرات وارد شد و باید به دنبال نماینده تجاری دیگر کشورها برای صادرات باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با بیان اینکه کسی نیست تا مشکلات تولیدکنندگان را حل کند، افزود: صنعتگران با این فرض که هیچ حامی ندارند باید ادامه حیات دهند و به این یقین رسیده‌ایم که تنها هستیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: با شرایط کنونی به تنهایی نمی‌توان در عرصه صادرات وارد شد و باید به دنبال نماینده تجاری دیگر کشورها برای صادرات باشیم.

رضوی خاطرنشان کرد: کشورهایی هستند که در ایران دفاتر بازرگانی جهت شناسایی کالاهای مورد نیاز ایجاد کرده‌اند که می‌توان از این ارتباط‌های تجاری در داخل کشور برای صادرات بهره برد.

وی با تاکید بر تعیین یک محدوده صادراتی مشخص، بیان کرد: اگر تولیدکنندگان مازندران علاقمند به صادرات هستند نباید به صورت پراکنده به دنبال مشتری خارجی باشند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: اگر می‌خواهیم صادرات داشته باشیم باید یک محدوده جغرافیایی که از قبل نیازهای آن شناسایی شده و امکان صادرات وجود دارد در دستور کار قرار گیرد.

رضوی تاکید کرد: البته در این راه نیز نباید به حمایت‌ها و مشوق‌های دولتی توجه داشت و بدانیم در این راه خودمان با ابزارهای قدرت و راه‌های ارتباطی که در دست داریم می‌توانیم صادرات داشته باشیم.

وی خواستار ورود تشکل‌های دولتی در امر صادرات شد و اضافه کرد: نبود مشوق‌های صادراتی، صعب‌الوصول بودن مجوزهای لازم و نبود نگاه حمایتی دولت در صادرات امری بدیهی است بنابراین برای حمایت از صادرات محصولات تولیدکنندگان می‌بایست تشکل‌های صنعتی به صورت فنی و تخصصی ورود پیدا کنند.

این تولیدکننده صنعتی ادامه داد: در تحقق این مهم می‌توان از صادرکنندگان باسابقه که از امکانات و تجارب خوبی بهره‌مند هستند استفاده کرد.

رضوی در پایان گفت: حتی می‌توان محصولات تولیدکنندگان را از طریق صادرکنندگان دیگر وارد بازار‌های منطقه کرد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه