اخبار داغ

بی اعتنایی مسئولین ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی به رسانه ها/ «قرائتی» را هم از خبرنگاران گرفتند!

بی اعتنایی مسئولین ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی به رسانه ها/ «قرائتی» را هم از خبرنگاران گرفتند!
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در حالی از روز گذشته در آذربایجان غربی به سر می برد که بار دیگر شاهد بی اعتنایی ستاد اقامه نماز استان به رسانه ها هستیم!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اروم نیوز، حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور زمانی علنی شد که وی در نماز جمعه ارومیه حضور یافته و تصاویری از این حضور در کانال های تلگرامی منتشر شد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این حضور که گویا از صبح جمعه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، از سوی ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی به عنوان حضوری محرمانه تلقی شده و این نهاد همانند گذشته و طبق روال همیشگی خود هیچ علاقه ای برای دعوت از خبرنگاران جهت پوشش خبری مراسمات وی نشان نداده است!

,

اکنون ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی سالیان درازی است که از نبود ارتباط با رسانه ها رنج می برد و می توان گفت که هیچ اثر رسانه ای از این نهاد بر خروجی رسانه های مختلف دیده نمی شود، چراکه مسئولین آن علاقه ای به ایجاد تعامل رسانه ای و اطلاع رسانی برنامه ها و عملکرد خود ندارند.

,

اما در مورد سفر حجت الاسلام قرائتی به آذربایجان غربی و با توجه به اهمیت این حضور، باید از مسئولین ستاد اقامه نماز استان این سوال را پرسید که دلیل چنین پنهان کاری ها و دوری از رسانه ها چیست و چرا این سفر را رسانه ای نکرده اند؟!

,

شاید رئیس و اعضای ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی رسانه را خلاصه شده در صداوسیما و بخش های مختلف خبری این مجموعه بدانند و دلیل بی توجهی به سایر رسانه ها را نیز عدم همکاری با این ستاد بیان کنند.

,

اما نکته حائز اهمیت در این میان، بی خبری و نبود اطلاع رسانی شفاف از عملکرد این مجموعه در نزد رسانه ها و افکار عمومی است.

,

قطعا حضور شخصیتی همچون حجت الاسلام قرائتی در استان و دوری متولیان امر از رسانه ای کردن برنامه های وی به معنای ضعف نهاد میزبان است.

,

بهتر است مسئولین ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی رویه قبلی خود را اصلاح کرده و نسبت به برقراری ارتباط با رسانه ها اقدام کنند تا به این ترتیب شفافیت عملکرد و نیز بهبود روند خدمات دهی به عموم مردم را از این نهاد شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه