اخبار داغ

شهردار رباط کریم:

خوشحالیم توانستیم شهر را دوباره بسازیم/ برخی زخم‌های رباط کریم کهنه هستند

خوشحالیم توانستیم شهر را دوباره بسازیم/ برخی زخم‌های رباط کریم کهنه هستند
شهردار رباط کریم گفت: شهر توانسته در طول این ماه ها اخیر یک پوسته جدید به خود بگیرد و مجموعه شهرداری و شورای شهر تغییری اساسی در چهره شهر ایجاد کنند،البته برخی از کاستی ها هنوز نتوانسته در شهر جبران شود و این به واسطه دیرینه بودن این مشکلات است چرا که زخم ها کهنه هستند و نیاز به یک برنامه ریزی بلند مدت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مختاری، شهردار رباط کریم در گفت وگو با رباط نیوز  اظهار کرد: رباط کریم دارای مردمان بسیار خوب و با اصالتی است و می طلبد خدمات بیشتری به آن ها ارائه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز ,

وی افزود:  ما خادم مردم هستیم و مردم آنقدر لیاقت دارند که باید خدمات را به بهترین شکل ممکن برای زندگی بهتر و بالا بردن سطح رفاه آن ها افزایش داد.

,

شهردار رباط کریم ادامه داد:  شهر یک موجود زنده است و باید به گونه ای با آن برخورد کرد که زندگی او از دست نرود، موجود زنده دارای آراستگی،بیماری، شادابی و … است و باید مورد توجه قرار گیرد و به طور قطع آثار آن بر روی زندگی مردم خواهد بود و نقش بسزایی در این باره ایفا می کند.

,

مختاری بیان کرد: تمام هدف ما این است که مردم در اوضاع اقتصادی شاداب باشند، ما سعی کرده ایم در بحث عمران و با توجه به کمی بودجه حداکثر امکانات را در اختیار مردم خوب رباط کریم قرار دهیم تا آنها همیشه شاداب و با نشاط باشند.

,

شهردار پرتلاش رباط کریم تأکید کرد: شهر رباط کریم در طول دو سال و نیم گذشته توانسته رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته در پیش بگیرد، در واقع این شهر توانسته در طول این ماه ها اخیر یک پوسته جدید به خود بگیرد و مجموعه شهرداری و شورای شهر تغییری اساسی در چهره شهر ایجاد کنند،البته برخی از کاستی ها هنوز نتوانسته در شهر جبران شود و این به واسطه دیرینه بودن این مشکلات است چرا که زخم ها کهنه هستند و نیاز به یک برنامه ریزی بلند مدت دارند.

,

مختاری اضافه کرد: در اواخر سال ۹۴ نخستین برنامه ۵ سال شهر رباط کریم را با همکاری دانشگاهیان به پایان رساندیم و امسال یعنی سال ۹۶ نیز آغاز  حرکت به سمت برنامه ۵ساله و تدوین شده شهرستان است،حرکت کردن به سمت برنامه نیاز به امکانات دارد تا بتوان در چارچوب برنامه حرکت کرد چرا که خروجی آن به نفع مردم خواهد بود.

,

تدوین برنامه ۵سال شهر رباط کریم

, تدوین برنامه ۵سال شهر رباط کریم,

شهردار رباط کریم به برنامه های تدوین شده در برنامه ۵ساله و بلند مدت شهرستان اشاره کرد و گفت: در برنامه ۵ ساله موضوعاتی از جمله فرهنگ، عمران، خدمات شهری، بهداشت شهری،اقتصاد شهری و ترافیک و حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است، این برنامه ها می تواند در طول سالهای آینده شهر رباط کریم را دگرگون کند.

,

وی ادامه داد: طرح تفصیلی رباط کریم پس از ۱۵ سال حل شد و به زودی ابلاغ می شود، عدم وجود طرح تفصیلی سبب عدم رشد رباط کریم بود که به زودی این مشکل نیز حل و فصل خواهد شد.

,

وی به مشکل برخی از مجتمع های تجاری اشاره و خاطرنشان کرد: مشکلات این اماکن حل شد و قانون نوسازی را نیز از سال ۹۴ آغاز کردیم تا با بافت های فرسوده شهر خداحافظی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه