اخبار داغ

اولادقباد در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور:

برگزاری امن و پرشور انتخابات ریاست جمهوری از دستاوردهای رحمانی فضلی است

برگزاری امن و پرشور انتخابات ریاست جمهوری از دستاوردهای رحمانی فضلی است
نماینده مردم تهران در مجلس برگزاری پرشور و امن انتخابات ریاست جمهوری را از دستاوردهای رحمانی فضلی در وزارت کشور دولت یازدهم خواند و گفت: تشکیل ستاد اربعین، راه‌اندازی خانه احزاب و برپایی ۳۰ کنگره احزاب از نقاط قوت این وزیر پیشنهادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریده اولادقباد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز شنبه مجلس و در موافقت با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور، وی را دارای نگرش سیستمی در پدیده‌های سیاسی برشمرد و با اشاره به اینکه این وزیر پیشنهادی به جای رویکرد خطی ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را در پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌دهد، گفت: آقای رحمانی فضلی کلیت نظام سیاسی را بر سلایق فردی و جناحی ترجیح می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با یادآوری اعتقاد رحمانی فضلی به بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در معاونت سیاسی صدا و سیما، ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت کشور دولت یازدهم از جدیت او در پیگیری کارها سخن گفت و اظهار داشت: برنامه‌ریزی و برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در فضای امن از نقاط قوت مدیریت آقای رحمانی فضلی است.

,

اولادقباد بر پایه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را همراه با شور و شعور سیاسی و نظم و دقت کافی که به ترتیب موجب مشارکت 73 درصدی و 69 درصدی مردم شد، از نشانه‌های توانمندی وزیر پیشنهادی کشور برشمرد و گفت: انتخابات شهروروستا در 140 حوزه به صورت مکانیزه برگزار شد و ما انتظار داریم که در آینده شاهد برگزاری انتخابات به صورت کاملاً مکانیزه باشیم.

,

وی به ایجاد امنیت عمومی در فضای مجازی به واسطه ریاست رحمانی فضلی بر شورای امنیت کشور اشاره کرد و افزود: زمانی جهت اخذ مجوز برای احزاب باید افراد در صف‌های طولانی می‌ایستادند اما آقای رحمانی فضلی با رویکرد تکثرگرایانه خود توانست پروانه تأسیس 54 حزب و تشکل را صادر کند.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تشکیل ستاد اربعین، بر پایه 30 کنگره احزاب و تقویت مشارکت اقلیت‌های مذهبی و انتصاب چند مدیر از اهل سنت را از دیگر دستاوردهای رحمانی فضلی در طول 4 سال تصدی وزارت کشور دولت یازدهم خواند و گفت:‌ برنامه وزیر پیشنهادی کشور به میزان 75 درصد با اسناد بالادستی منطبق است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه