اخبار داغ

درخشش شهروندان قاینی در جشنواره کتابخوانی رضوی/ قاینات شهرستان برتر جشنواره

درخشش شهروندان قاینی در جشنواره کتابخوانی رضوی/ قاینات شهرستان برتر جشنواره
رئیس اداره کتابخانه های عمومی قاین گفت:5نفراز شهروندان قاین حائز رتبه های برتر جشنواره کتابخوانی رضوی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مددی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قاینات در گفتگو با خبرنگار نسیم قائن گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف گسترش فرهنگ رضوی و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام بابرکت دهه کرامت برگزارشدکه دراین  جشنواره  5نفر از همشهریان قاینی توانستند حائز رتبه های برتر این مسابقه شوند وهدایایی دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود:4هزار نفر ازشهرستان قاینات در این مسابقه کتابخوانی شرکت کردند که نسبت به سال گذشته تعداد شرکت کنندگان 3برابر شده است که امید است  با برگزاری این سری از مسابقات در جهت نهادینه کردن و گسترش فرهنگ کتابخوانی گامی هرچند اندک برداشته باشیم.

,

 وی افزود:مسابقه کتابخوانی رضوی در 3 سطح کودک و نوجوان ، جوان و بزرگسالان بصورت فردی و خانوادگی و به دو طریق مکتوب و اینترنتی وهمچنین  مسابقه نقاشی ویژه کودکان برگزار شده است که از بین شرکت کنندگان خانم دادرس در بخش خانوادگی برنده کارت هدیه 10 میلیون ریالی، خانم عباسی اسدآباد در بخش خانوادگی برنده کارت هدیه 5 میلیون ریالی، خانم مرضیه قربانپور( نوجوان) ، زینب شکیبا مرنی(جوان) و امیرحسین علی نژاد(کودک) در بخش انفرادی برنده کارت هدیه یک میلیون ریالی شدند .

,

مددی  گفت: در بخش نقاشی اقدامات ویژه ای در دست اقدام است و قراراست از تمامی شرکت کنندگان قدردانی شود.

,

وی افزود: در همایش استانی تجلیل از برگزیدگان جشنواره رضوی؛ اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قاینات به عنوان شهرستان برتر و کتابخانه شهید بهشتی قاین و فردوسی روستای اسفشاد بعنوان کتابخانه های برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

,

مددی از مشارکت تمامی علاقه مندان بویژه ادارات جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی، سپاه ناحیه قاینات و اداره آموزش و پرورش تقدیر کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه