اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی:

پاسخگویی و کارآمدی باعث جلب اعتماد عمومی نسبت به پلیس می شود

پاسخگویی و کارآمدی باعث جلب اعتماد عمومی نسبت به پلیس می شود
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی گفت: پاسخگوئی و کارآمدی باعث جلب اعتماد عمومی به پلیس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، سرهنگ غضبان احمدی فرد در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت : نیروی انتظامی به دلیل گسترگی و تنوع وظایف با دیگر نهادها و ادارات دولتی تفاوت دارد و برای اینکه بتواند پاسخگوی همه اقشار جامعه باشد بایستی از علوم و فنون جدید بهره گیرد، لذا آموزش مستمر نیروها و برخورداری از مهارتهای حرفه ای از اولویتهای اصلی کار پلیس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی در ادامه با اشاره به اینکه اعتماد اجتماعی یک اصل مهم و پذیرفته شده برای همه نهادها است، خاطرنشان کرد : پاسخگویی و کار آمدی پلیس باعث جلب اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم از ناجا می شود.

,

 

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس بایستی با مردم رفتاری کریمانه داشته باشد و رضایت مردم را جلب کند، چراکه عملکرد و رفتار خوب پلیس، مشارکت مردمی را افزایش می دهد.

,

 

,

سرهنگ احمدی فرد با اشاره به اینکه رویکرد پلیس در مواجهه با ناهنجاری ها، اقتدار توام با عزت و رافت اسلامی است، تاکید کرد: نیروی انتظامی در مقابل مجرمان و اخلالگران نظم عمومی مقتدرانه و در مواجهه با شهروندان همدل و همراه خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه