اخبار داغ

ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خوانسار تشکیل جلسه داد

ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خوانسار تشکیل جلسه داد
کمیته همکاری حوزه و آموزش پرورش شهرستان خوانسار، برای اولین بار با حضور اعضای ثابت، شامل معاونان پژوهش و برنامه ریزی و همچنین معاون امور استان های دبیرخانه ستاد همکاری ها برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمباحث؛ به منظور همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان خوانسار، نشست هایی در حوزه های چهارگانه شهرستان با هدف تربیت طلاب در عرصه تبلیغ در مدارس وابسته به آموزش و پرورش تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

در اولین جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش پرورش شهرستان خوانسار، برنامه های همکاری حوزه های علمیه این شهرستان با آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مصوباتی برای جدول زمانبندی یکساله و اجرای برنامه های مصوب دبیرخانه برایاجرایی کردن راهکارهای سند تحول بنیادین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری اخذ شد.

,

همچنین در این جلسه مصوب شد تا کارگروه های تخصصی دبیرخانه ستاد همکاری ها در راستای غنی سازی محتوای کتاب های درسی مدارس، تمهیداتی را در دستور کار خود قرار دهند.

,

در یکی از این نشست ها که در مدرسه علمیه ابن الرضا برگزار شد، در تفاهم نامه ای میان اعضای کمیته همکاری شهرستان با رئیس حوزه علمیه ابن الرضا، مقرر شد تا کارگاه های آموزش سبک زندگی علمای مشهور خوانسار برای دانش آموزان، مدیران مدارس،  معلمان و خانواده های آنان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه