اخبار داغ

پای درد دل نخبه ای که بیمار موفق ام اس کشور شد؛

گلایه نخبه لرستانی از وعده هایی که محقق نشد/آفرینِ مسئولان را نمی خواهم، حمایت نیاز دارم

گلایه نخبه لرستانی از وعده هایی که محقق نشد/آفرینِ مسئولان را نمی خواهم، حمایت نیاز دارم
"علی کردی" نخبه بروجردی که به عنوان بیمار موفق ام اس کشور شناخته شده و در کنار بیماری ام اس تا کنون 10 اختراع را ثبت کرده اما تا کنون مسئولان فقط به او وعده داده و عمل نکرده اند و حمایت از این نخبه تنها در حد شعار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک نخبگان در یک جامعه می توانند با طراحی ایده ها و اجرای آنها برای تولید انبوده و اشتغال گام بردارند اما گاهی بی مهری و بی تفاوتی مسئولان نسبت به نخبه ها آنقدر زیاد است که تا نخبه ها را می بینند شعار می دهند و بعد از مدتی همه وعده ها فراموش می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

نخبه هایی که با خلاقیت و مهارت، کارهایی بزرگ انجام می دهند و تنها کمی حمایت نیاز دارند تا بتوانند روز به روز پیشرفت کنند.

,

 

,

"علی کردی" یکی از نخبه های جوان بروجردی که تا کنون بیش از 10 اختراع بین المللی از او ثبت شده اما گویا مشکلات، بی مهری و بی توجهی مسئولان او را آزار می دهد و تا کنون اقدامی از سوی مسئولین برای رفع مشکلات او صورت نگرفته است.

,

اختراع

, اختراع,

این نخبه بروجردی گفت: 26 ساله هستم و تا کنون 10 تا از اختراعات من ثبت شده و موفق شدم دکترای کارآفرینی از سازمان استاندارد اروپا را کسب کنم، با توجه به این که بیماری ام اس دارم اما سعی کردم ناامید نشوم و در کنار بیماری اختراعاتی را انجام می دهم.

,

 

,

وی بیان کرد: تا کنون بیش از 10 اختراع را به ثبت رسانده ام و به عنوان بیمار موفق ام اس کشور، کارآفرین برتر و پژوهشگر برتر معرفی شده ام و اولین اختراعی که انجام دادم در سال 89 بوده و توانایی این که هر سال یک اختراع را انجام بدهم را دارم.

,

 

,

کردی از مسئولانی که فقط وعده داده و عمل نکرده اند گلایه می کند و می گوید: با توجه به این که در کنار بیماری توانستم دست به اختراع بزنم و کارهایی را انجام بدهم اما تا کنون حمایت های مسئولین فقط در حد حرف بوده و هیچ اقدامی انجام نداده اند.

,

 

,

وی اضافه کرد: من آفرینِ مسئولان را نمی خواهم بلکه حمایت آنها نیاز است چرا که بارها و بارها مسئولین از اختراعات من بازدید کرده و هر بار من را تشویق کرده اند و وعده هایی داده اند اما بعد از مدتی همه چیز را فراموش کرده اند و حتی برخی از مسئولین جواب تلفن من را نمی دهند.

,

 

,

این نخبه جوان بروجردی اظهار داشت: این همه تشویق و وعده دادن برای من زندگی و کار نمی شود و با توجه به این که شرایط مالی خوبی ندارم حتی نمی توان پول لازم برای انجام آزمایش هایم را فراهم کنم، گرچه بیماری ام اس من بهتر شده اما باید همچنان تحت درمان باشم ولی توان مالی برای انجام آزمایش هایم را هم ندارم.

,

 

,

کردی تصریح کرد: در بروجرد ظرفیت های بسیار زیادی وجود دارد که تنها با کمی از حمایت های مسئولان می توان کسب درآمد کرد و در جهت رشد و توسعه قدم برداشت اما متاسفانه مسئولان حمایت نمی کنند.

,

 

,

وی افزود: من فقط به دنبال کار هستم چرا که اگر مسئولان به نخبه ها و اختراعات آنها توجه کنند و بتوانند حمایت های مورد نیاز را انجام دهند، نخبه ها روز به روز با طراحی ایده ها و اختراعات می توانند بیشتر خود را نشان دهند.

,

 

,

این نخبه جوان بروجردی اضافه کرد: حمایت از اختراعات می تواند سبب تولید انبوه و اشتغالزایی چند جوان دیگر شود اما متاسفانه مسئولان توجهی به این موضوع ندارند.

,

 

,

علی، نخبه جوان بروجردی چیز زیادی از مسئولان نمی خواهد، کمی حمایت نیاز دارد تا بتواند هر آنچه در ذهن دارد را به ثبت برساند و با اختراعات بیشتر علاوه بر این که افتخار آفرینی کند بتوانند در جهت تولید و اشتغال تلاش کند اما تا کنون اقدامی از سوی مسئولین صورت نگرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه