اخبار داغ

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خبرداد؛

احتمال ریزش رگبارهای پراکنده در شهریورماه/ بادرود با ۴۱ درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان است

احتمال ریزش رگبارهای پراکنده در شهریورماه/ بادرود با ۴۱ درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان است
رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گرم‌ترین نقطه استان با ۴۱ درجه سانتی گراد بالای صفر را بادرود عنوان کرد و گفت: میمه با ۱۴ درجه سانتی گراد خنک ترین نقطه استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب‌نیوز، حسن خدابخشاظهار کرد: با توجه به اینکه بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی شاهد پایداری نسبی بر روی استان هستیم پیش بینی ما برای اکثر نقاط استان اصفهان آسمانی به صورت صاف تا کمی ابری و در بعضی از مناطق به ویژه غرب و جنوب گاهی افزایش ابر و وزش باد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه در بعدازظهر شهر اصفهان نیز شاهد وزش باد خواهد بود، گفت: البته نزدیک به غروب این احتمال وجود دارد که به صورت لحظه ای وزش باد در اصفهان به صورت نسبتاً شدید بشود.

,

وی ادامه داد: صبح ها در مناطق مرکزی همچون خمینی‌شهر، اصفهان، نجف آباد، زرین شهر، مبارکه و مناطق شرقی شهرستان اصفهان شاهد غبار محلی خواهیم بود.

,

خدابخش با بیان اینکه این غبار محلی امکان دارد که در شاخص کیفی هوا تاثیرگذار باشد،‌ گفت: احتمال دارد در مناطق شمال شرق استان به طور لحظه ای و نقطه ای گرد و خاک محلی در بعداز ظهر نمایان شود.

,

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس پیش بینی ها حداکثر دمای امروز هوای اصفهان به 36 درجه سانتی گراد و در خنک ترین ساعات فردا به 21 درجه سانتی گراد برسد.

,

وی گرم‌ترین نقطه استان با 41 درجه سانتی گراد بالای صفر را بادرود عنوان کرد و گفت: میمه با 14 درجه سانتی گراد خنک ترین نقطه استان خواهد بود.

,

خدابخش با اظهار اینکه شرایط کیفی هوای اصفهان سالم است، اظهار کرد: افزایش ابر را بیشتر در مناطق غرب استان شاهد هستیم.

,

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: پیش بینی های ما به این گونه هست که احتمال می دهیم در برخی از روزهای شهریورماه به طور مقطعی ناپایداری هایی را در استان به صورت رگبارهای پراکنده شاهد باشیم ولی برای نتایج قطعی و دقیق تر در روزهای آینده اطلاع رسانی ها صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه