اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

مردم از اقدامات بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی رضایت دارند

مردم از اقدامات بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی رضایت دارند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: اردوهای جهادی از اقدامات ارزشمند بسیج که برای خدمت رسانی به مناطق محروم با محوریت نسل جوان با انگیزه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،سرگرد محمودوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی منطقه طایی اظهار داشت:بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب اردوهای بسیج سازندگی اجرایی شد تا فرصتی فراهم شود که نسل جوان هم بتواند گامی برای توسعه مناطق محروم بر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد:معمولا در این اردوها نسل جوان در قالب نیروهای جوان داوطلب، دانش آموز، دانشجو و طلبه (اعم از برادران و خواهران) حضور پیدا می کنند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی اضافه کرد:سازمان بسیج سازندگی با اولویت محرومیت زدایی در مناطق محروم هرساله در ایام تابستان و مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری اردوهای جهادی می کند.

,

 

,

اردوجهادی پلدختر

, اردوجهادی پلدختر,

 

,

محمودوند با اشاره به برنامه های متنوع اردوهای جهادی ادامه داد: در زمینه‌های بهداشتی ودرمانی،فرهنگی واجتماعی،عمرانی،مذهبی و آموزشی ومهارتی برنامه های مختلفی برگزار می شود.

,

 

,

وی،آشنایی جوانان با فرهنگ کار وتلاش وفعالیت های گروهی،کمک به توسعه و پیشرفت کشور،غنی سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه های سازندگی در قالب مردم یاری و خدمات رسانی را از اهداف برگزاری اردوهای جهادی برشمرد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با قدردانی همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان  در برپایی این اردو یادآورشد:اردوی جهادی بسیجیان حوزه شهری با همکاری بسیج دانشجویی به مدت یک هفته در منطقه طایی برگزار شد که بحمدالله مردم از اقدامات و خدمات رسانی بسیجیان در این مدت اعلام رضایت دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه