اخبار داغ

یک مقام مسئول اعلام کرد؛

اعزام بیش از ۱۹ هزار زائر به سرزمین وحی

اعزام بیش از ۱۹ هزار زائر به سرزمین وحی
رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعزام بیش از ۱۹ هزار زائر به سرزمین وحی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، کورش فتاحی گفت: امسال برنامه فشرده ای برای اعزام حجاج عربستان سعودی تدوین شد و در همین راستا طی دو هفته سالن حج شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده بهره برداری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: از آغاز عملیات اعزام حجاج در پنجم مرداد ماه تا دیروز، تعداد ۱۹  هزار و ۵۲۵ زائر از ۹ استان کشور و ۳۰۷ هزار ۸۰۹ کیلوگرم بار با ۷۸ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی منتقل شدند.

,

فتاحی افزود: فرصت اندکی برای آماده سازی سالن حج در اختیار داشتیم اما تمام تلاش خود را به کار بستیم و با همکاری و تعامل میان تمام ارگان های حاضر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعم از سپاه، نیروی انتظامی ، سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری و اداره گذرنامه توانستیم تا خدمات شایسته ای به زائران بیت الله الحرام ارائه کنیم.

,

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : ار زمان آغاز اعزام زائران ، کلیه پرسنل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تمام قوا در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار سرزمین وحی تلاش کرده و همچنین امکانات لازم برای آسایش و رفاه زائران در سالن حج فرودگاه فراهم گردید و مجموع اقدامات انجام شده منجر به رضایتمندی مقام معظم رهبری از روند انتقال حجاج به عربستان شد.

,

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی  (ره) با بیان برخی تغییرات در انجام پروازها به عربستان و کاهش سهم شرکت هواپیمایی سعودی در انتقال زوار، گفت : امسال ۷۵ درصد زائران ایرانی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان منتقل می شوند و این شرکت با یک اقدام جهادی و قابل تحسین برنامه فشرده و منظمی را برای اعزام حجاج تدوین کرده و با تلاش های صورت گرفته کلیه پروازهای "هما" از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عربستان بدون مشکل انجام شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه