اخبار داغ

مهار آتش در پاساژ ۲ طبقه

مهار آتش در پاساژ ۲ طبقه
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک پاساژ دو طبقه روبه‌روی تالار بورس خبر داد و گفت: آتش‌نشانان در این حادثه دو نفر را نجات داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۱۹:۳۰ امروز آتش‌سوزی در خیابان حافظ، بعد از پل، روبه‌روی تالار بورس به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار مهر,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک پاساژ دو طبقه بود که مغازه‌های آن متروکه و تعطیل بودند و فقط در طبقه همکف یک مغازه تهیه غذا وجود داشت که صاحبان آن قصد داشتند کف آن را قیرگونی کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در مغازه حضور داشتند در طبقه منفی یک مشغول آب کردن قیر بودند که ناگهان ظرف قیر دچار آتش‌سوزی شده و بر اثر این حریق دود زیادی طبقات بالایی پاساژ را فراگرفته بود همچنین دو کارگر مشغول کار در مغازه، پس از بروز آتش‌سوزی خود را به پشت‌بام رسانده بودند.

,

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و مشغول خاموش کردن آتش شدند همچنین دو کارگر نیز با استفاده از نردبان به پایین ساختمان منتقل شده، در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش‌نشانان در حال تخلیه دود و پایان عملیات هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه