اخبار داغ

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد:

بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جوابگوی نیاز مردم نیست

بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جوابگوی نیاز مردم نیست
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جوابگوی مراجعه مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام با ۸۱۳ روستا نیست، گفت: به‌گونه‌ای که مردم برای درمان به سایر استان‌ها و شهرهای استان مراجعه می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شهرستان کهگیلویه،   عدل هاشمی‌پور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جوابگوی مراجعه مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام با ۸۱۳ روستا نیست، به‌گونه‌ای که مردم برای درمان به سایر استان‌ها و شهرهای استان مراجعه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرستان کهگیلویه,

وی با تاکید به اینکه دانشگاه علوم پزشکی از هم اکنون به فکر آینده باشد، عنوان کرد: هیچ گونه قصوری در کلنگ‌زنی و تسریع در روند عملیات اجرایی بیمارستان‌های چرام، لنده و بهمئی پذیرفتنی نیست.

,

هاشمی‌پور خواستار توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت شد و افزود:  مسئولان دانشگاه علوم پزشکی احداث بیمارستان دهدشت را در دستور کار خود قرار دهند زیرا به طور حتم در غیر این صورت در آینده نه‌چندان دور با مشکل روبه‌رو می‌شویم.

,

وی با تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امیدوارم با سفرهای شهرستانی هیئت رئیسه این دانشگاه شاهد برطرف‌شدن مشکلات حوزه بهداشت و درمان در کمترین زمان ممکن و ارتقاء شاخص‌ها در این بخش باشیم.

,

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار دارم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه راه‌اندازی دانشکده پزشکی در شهر دهدشت از هیچ کوششی دریغ نکنند.

,

هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه با وجود خدمات کم نظیر انجام شده در حوزه بهداشت و درمان هنوز در این بخش مشکلات فراوانی داریم ادامه داد: به طور حتم راه اندازی کلینکی‌های تخصصی در شهر دهدشت در حوزه درمان نقش بسزایی دارد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه