اخبار داغ

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام علی(ع) تنگستان خبر داد؛

لیگ برتر فوتسال صالحین بین پایگاه های شهرستان تنگستان برگزار می شود

لیگ برتر فوتسال صالحین بین پایگاه های شهرستان تنگستان برگزار می شود
حجت الاسلام مهدی مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام علی تنگستان از برگزاری لیگ برتر فوتسال صالحین بین پایگاهای شهرستان تنگستان در هفته آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام علی(ع) تنگستان ضمن تسلیت شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی خدمت همه بسیجان مخصوصا بسیجیان با بصیرت شهرستان تنگستان که برای این شهید والا مقام در فضای مجازی سنگ تمام گذاشتند در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: یکی از با برکت ترین کارهایی که در سطح عالی سپاه امام علی (ع)تنگستان بصورت برنامه مستمر در طول سال در حال برگذاریست حلقه های صالحین می باشد که در تمام ابعاد بصیرتی و تربیتی در حال برگزاری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

, ,

مهدی ادامه داد: از آنجا که ما قشر جوان و نوجوان سروکار داریم و در واقع مخاطبین اصلی ما می باشند در همین راستا بر آن شدیم با توجه به ویژگی نوجوان ها که تحرک و پویایی می باشد با همکاری تربیت بدنی سپاه امام علی تنگستان لیگ بر تر فوتسال صالحین را با هدف پویایی و نشاط بااهداف تربیتی برگزار می نماید .

,

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام علی تنگستان تصریح کرد: معمولا ورزش و مسابقاتی برگزار می شود ولی چون در آن نگاه تربیتی که متناسب با نگاه انسانی می باشد کمرنگ است و فقط به بعد جسمی پرداخته می شود و همین که بعضی از بازیکنان مشهور کشور بدون تفکر توهین به مدافعان حرم می کنند و تا با یک نگاه بصیرتی -تربیتی بین داوزده تیم از سن 13-18سال مسابقاتی را با هدف تربیتی بر گزار کنیم که در سه دوره بر گزار می گردد.

,

وی گفت: این کار باعث جذب حداکثری و الگوی برای حرکت و نشاط و قدر دانی از همه شهدای مدافع حرم می گرذ که آنها بودند که ما در کمال آرامش به برنامه های مختلف در کمال امنیت می پردازیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه