اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارات قاین خبر داد

اعطای بیش از 152 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی قاین/ تولید کنندگان از عواقب بیان مشکلات هراس دارند

اعطای بیش از 152 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی قاین/ تولید کنندگان از عواقب بیان مشکلات هراس دارند
رئیس اداره صنعت، معدن وتجارات قاین گفت: برخی از دستگاههای اداری در استان وشهرستان با سرمایه گذار همکاری خوبی ندارند وسرمایه گذاران وتولید کنندگان که گاها مشکلاتی دارند جرات بیان این مشکلات را هم در جلسات ندارند چراکه از عواقب آن می ترسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  نسیم قائن ، صاحبی رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان قاینات در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان که با حضورجرجانی مدیرعامل  شرکت شهرک های صنعتی استان تشکیل شد بیان داشت: برابر آنچه که دولت برای رفع موانع تولید تسهیلاتی را به تولید کنندگان پرداخت می کند وام هایی به تعدادی از واحدهای تولیدی  پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود:درسال گذشته در سامانه بهین یاب42واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند که از این تعداد  13واحد تولیدی به میزان 152میلیارد و600میلیون ریال  تسهیلات دریافت کرده اند

,

صاحبی گفت: 15واحدتولیدی به دلیل مشکلاتی که بین بانکها وواحد تولیدی وجود داشته است نتوانسته اند وام های خودرا دریافت کنند و12واحد نیز از دریافت وام منصرف شده اندو2واحد نیز طرح آنها از از سوی بانک در شده است .

,

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت قاین در ادامه اظهارداشت: در سال جاری نیز 13واحد جهت دریافت سرمایه ثابت وسرمایه در گردش و8واحد جهت بهسازی ونوسازی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.

,

 

,

صاحبی ادامه داد:با توجه به تاکیدات دولت ودستگاههای حکومتی  برای ایجاد اشتغال وتولید  از تمامی دستگاهها درخواست داریم که در این زمینه با سرمایه گذاران همکاری داشته باشند .

,

وی افزود: متاسفانه برخی از دستگاههای اداری در استان وشهرستان  با سرمایه گذار همکاری خوبی ندارند وسرمایه گذاران وتولید کنندگان  که گاها مشکلاتی دارند جرات بیان این مشکلات را هم در جلسات ندارند چراکه از عواقب آن می ترسند.

,

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان از عدم اجرایی شدن برخی از بندهای مصوبات دولتی در کارگروه رفع موانع تولید از جمله اعطای تسهیلات به دارندگان چک برگشتی خبرداد وگفت: متاسفانه  در شهرستانها این موضوع مورد توجه بانکها قرار نمی گیرد وباعث می شود که کارفرمایان نتوانند وام را دیافت کنند.

,

صاحبی  دراین جلسه به بیان برخی از مشکلات  واحد های تولیدی پرداخت وخواستار پیگیری موضوع از سوی مسئولین شهرستان شدوگفت: در بخش صنعت اگر مشوق هایی نباشد سرمایه گذار حاضر به سرمایه گذاری نیست و امید است مسئولین استانی با سرمایه گذاران شهرستانی نیز همکاری بیشتری داشته باشند.

,

وی به بیان مصوباتی از جمله تخفیف80درصد برای زمین شهرک های صنعتی اشاره کرد وگفت: این مصوبه در سفر معاون وزیر صنعت برای شهرک های صنعتی گرفته شد که براساس آنچه مسئولین استانی بیان می کنند شهرک صنعتی شماره 1قاین را شامل نمی شود وهمین موضوع اعتراضاتی را از سوی سرمایه گذارانی که نیت ارائه خدمت واشتغال زایی رادارند روبه رو شده است.

,

دراین جلسه تعدادی از کارفرمایان وسرمایه گذاران به بیان مشکلات پیشروی واحد های تولیدی پرداختند که مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قول پیگیری وحل مشکلات را ازسوی دستگاه مربوطه داد.

,

 

,
,
,
,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه