اخبار داغ

فرماندار قاین:

مشکلات واحدهای تولیدی شفاف بیان شود

مشکلات واحدهای تولیدی شفاف بیان شود
فرماندار قاین خطاب به سرمایه گذاران گفت:مسائل و مشکلاتی را که با آن مواجه هستید، بصورت مصداقی درجلسات کارگروه رفع موانع تولید مطرح نمایید تا بررسی و پیگیری های لازم به جهت رفع آن در دستور کار قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، کهن ترابی فرماندار شهرستان قاینات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیان داشت: تا کنون این کارگروه جلسات متعددی برگزارکرده است که به نتیجه قابل قبولی نرسیده است و در حالیکه ما در سطح واحد های تولیدی و صنعتی شاهد برخی از مسائل و مشکلات هستیم  واین باید یک آسیب شناسی شود که چرا مشکل تولید کننده وواحد های تولیدی حل نمی شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

فرماندار قاینات در ادامه تصریح کرد: همان طوریکه دولت دوازدهم یکی از وظایف مهم استانداران و فرمانداران را بحث رونق اقتصادی و توجه به تولید و رفع موانع آن برشمرده است؛ بایستی آسیب شناسی نماییم که چرا در طول یکی دو سال گذشته حتی با حضور مسئولین ارشد استان به شهرستان و دستور اکید آنان به رفع مسائل و مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی، هنوز شاهد برخی از مشکلات در برخی از واحد های تولیدی و صنعتی هستیم.

,

کهن ترابی  خطاب به همه مسئولین واحد های تولیدی تأکید کرد: مسائل و مشکلاتی را که با آن مواجه هستید، بصورت مصداقی درجلسات کارگروه که بسیار مهم وحیاتی است  مطرح نمایید تا بررسی و پیگیری های لازم به جهت رفع آن در دستور کار قرار بگیرد و در همین راستا ما یکی از کارشناسان دفتر فنی فرمانداری را مشخص کرده ایم تا مسائل و مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی را بررسی، پیگیری و تا حصول نتیجه امور ادامه دهد.

,

فرماندار خطاب به اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، تأکید کرد: جلسات کارگروه بایستی کاربردی و بصورت مصداقی و عملیاتی در جهت رفع مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی باشد و در واقع یکی از وظایف مهم این کارگروه، گره گشایی از واحد های تولیدی و صنعتی و تسهیل نمودن بستر و زمینه تولید و اشتغال و همچنین حضور و فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان می باشد.

,

کهن ترابی در پایان با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بسیار مهم و تأثیرگذار در بحث معیشت، اقتصاد، جذب سرمایه گذار و رونق تولید و اشتغال در سطح کشور، استان و شهرستان می باشد؛ خاطرنشان کرد: بایستی سایه مباحث سیاسی، جناحی و غیره از اقتصاد، صنعت و فعالیت های تولیدی برداشته شود و همه در کنار هم با تعامل و هم پوشانی ضمن رفع موانع تولید و مشکلات واحد های صنعتی، در راستای رونق تولید و توسعه و عمران شهرستان تلاش نماییم.

,

فرماندار قاین ادامه داد:استان وشهرستانها جذابیتی برای سرمایه گذاران ندارد وبا وجود این که فرش قرمز را برای سرمایه گذاران پهن کرده ایم اما سرمایه گذاراران تمایلی برای سرمایه گذاری ندارند واینها باید آسیب شناسی شود

,

وی گفت: سرمایه گذاران وتولید کنندگان صادقانه مشکلات را بیان کنند تا این جلسات نتیجه عملی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه