اخبار داغ

۳پروژه ورزشی نظرآباد در هفته دولت افتتاح می شود

۳پروژه ورزشی نظرآباد در هفته دولت افتتاح می شود
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد گفت:۳پروژه ورزشی در بخش تنکمان شهرستان نظرآباد و در هفته دولت آماده بهره برداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نبی اله دهقانپور که هفته گذشته به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نظرآباد منصوب شد درخصوص فعالیت های مدیریتی خود در ورزش به کرج رسانه گفت:از سال های ۸۳ تا ۸۶ به عنوان معاون اداره تربیت بدنی شهرستان نظرآباد مشغول بودم و از سالهای ۹۲ تا ۹۳ در اداره ورزش و جوانان شهرستان حضور داشتم و سالها در رشته های مختلف ورزشی در سطح استان و شهرستان فعالیت کردم و علاقه مندی به ورزش را سالیان است که همراه دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

وی در ادامه درخصوص برنامه های خود گف:در سه محور امور جوانان و ساماندهی این حوزه، امورعمرانی و جذب اعتبارات و تقویت و هدایت هیات های ورزشی و افزایش توان فنی و مالی آنان برنامه هایی برای آینده خواهم داشت زیرا هیاتهای ورزشی بدون چشم داشت فعالیت میکنند و نیمی از سهم عناوین قهرمانی به هیاتها و مربیان تعلق میگیرد و قطعا در حوزه تجلیل از قهرمانان ورزشی و هیاتها برنامه هایی خواهیم داشت, اما آنچه که هم اکنون مورد اهمیت است به سرانجام رساندن پروژهای دواتی است.

,

دهقانی پور در ادامه با اشاره به هفته دولت گفت:طبق برنامه ریزی ابتدا سالن ورزشی روستای دنگیزک افتتاح خواهد شد و با توجه به نواقصی که وجود دارد با دهیار و رییس شورای روستا نیز درخصوص دیوارکشی و محوطه سازی تبادل نظر شده و حتی نیاز موتورخانه و تامین از استان نیز طی روزهای آتی در حال انجام است.

,

وی افزود: دو پروژه زمین چمن طبیعی و مصنوعی شهر تنکمان که سالهای گذشته مورد بررسی و ساخت قراردادیم متاسفانه تکمیل نشده بود که در حال ترمیم و اقدامات پایانی است و در هفته دولت نیز افتتاح خواهد شد.

,

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نظرآباد در پایان گفت: با توجه به شناختی که از پتانسیل شهرستان وجود دارد آینده خوبی پیش بینی خواهد شد و این مستلزم یاری مسولین شهرستانی, شهری و ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه