اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی درچه:

اردوهای جهادی فرصت خوبی برای شناخت نیازهای قشر محروم است

اردوهای جهادی فرصت خوبی برای شناخت نیازهای قشر محروم است
مسئول بسیج دانش آموزی درچه گفت: مسئولان از این موقعیت اردوهای جهادی جهت حضور و استفاده از این فضای جهادی و لمس بهتر کمبودهای افراد جامعه و اقشار محروم استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛  مهدی عابدی در گفت و گویی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در درچه، گفت: ردوهای جهادی باید از جنبه های مختلف مورد توجه قرار گیرد که در مرحله اول خود سازی دانش آموزان است که با  حضور دانش آموزان در فضایی جدید و منطقه ای دوراز شهر خود مشغول به کار جهادی می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول بسیج دانش آموزی شهر درچه با اشاره به فعال شدن این دانش آموزان در این اردوها گفت: دانش اموزان در اردوهای جهادی تابع مقررات می شوند، مثلا سحر خیزی، نماز اول وقت، ورزش و نرمش صبحگاهی ،کار و تلاش و  روحیه همکاری و همیاری در بین دانش آموزان تقویت می شود .

,

وی از دیگر فواید این اردوها را تاثیر در شکل گیری شخصیت دانش آموزان با روحیه انقلابی و سخت کوشی را ثمره این گونه اردوها برشمرد.

,

وی با اشاره به خدمت به مردم و مناطق محروم و آبادانی گفت: مردم این مناطق خود تفاوت قبل و بعد از انقلاب و تاثیرات آن را در مناطق محروم را کاملا احساس می کنند و روحیه کار دسته جمعی در مردم این مناطق بالا رفته است.

,

مهدی عابدی در توصیه به مسئولان اجرایی شهر برای شرکت در اینگونه اردوها افزود: مسئولان از این موقعیت اردوهای جهادی جهت حضور و استفاده از این فضای جهادی و لمس بهتر کمبودهای افراد جامعه و افشار محروم جهت شناخت بیشتر نیازهای جامعه استفاده کنند و آشنایی کادر اجرایی جامعه  در بهبود و رفع مشکلات مردم  و کادر سازی قوی و خوب برای تحقق جامعه اسلامی استفاده کنند.

,

این فعال فرهنگی شهر درچه  از حضور یکی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر تقدیر کرد و گفت این حرکت می تواند تداوم بخش و مشوق حضور مسئولان در اردوهای جهادی بعدی باشد و قطعا در خودسازی شخصیتی و در ادامه کار خود با دید دیگری وارد عرصه کار و تلاش در مسئولیت خود خواهند شد.

,

مسئول بسیج دانش آموزی از برنامه ریزی قبلی و مشورت با مسئول سپاه چادگان، افزود: روستای درک آباد از روستاهای با جمعیت بالا ولی محروم است که با مشورت و نظر خواهی مردم ساخت و تکمیل خانه عالم روستا و درکنار آنها کارهایی که در روستا باید انجام می شد در اولویت کار قرار گرفت و این حضور و روحیه جهادی افراد حاضر موجی جهت کار جهادی در شهرستان ایجاد کرد  و این همت سپاه و مسئول ناحیه چادگان جهت کمک به بخش های مختلف ستودنی است و جا دارد این شور و شوق جهت رفع محرومیت به گوش مسئولان بالاتر رسانده شود.

,

وی افزود: در اردوی هفت روزه سقف خانه عالم توسط اردوی جهادی اصفهان ساخته شده بود و تکمبل آن بر عهده تیم دانش آموزی گذاشته شد و امیدواریم که آنرا تکمیل شده تحویل مردم روستا تحویل دهیم.

,

عابدی در مورد کارهای فرهنگی اجرا شده گفت: در بحث فرهنگی با حضور خوب طلاب شهر درچه در این اردو  برنامه های ویژه ای در مسجد روستا برنامه ریزی و برگزار شد و لازم به ذکر است که این روستا تنها یک شهید دارد و آن شهید هم مفقود الاثر بوده و یک جانباز تقدیم اسلام کرده است.

,

مهدی عابدی از برگزاری جشنواره ورزشی با همکاری اداره اموزش و پرورش و بسیج در سالن ورزشی فراموشجان خبر داد و گفت: در بخش آموزش بهداشتی هم مربی اموزشی طب اسلامی و تغذیه سالم  به این روستا دعوت شد و به  راهنمایی و مشاوره افراد در این بخش به فعالیت پرداخت.

,

از دیگر اقدام حضور مشاور آموزش خانواده از شهر درچه در بین مردم روستا بود که با استقبال  خوبی مواجه شد و اقدام بعدی اموزش کمک های اولیه خواهد بود و در نهایت اختتامیه ای که با همت دوستان در بخش فرهنگی برگزار خواهد شد تا بتوانیم خاطره ای خوش در ذهن دانش آموزان داشته باشیم و اقدامی موثر در این اردوی جهادی به یادگار بگذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه