اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز خبر داد:

آغاز فراخوان انتخابات اتحادیه‌های صنفی طرقبه- شاندیز از مهر ماه

آغاز فراخوان انتخابات اتحادیه‌های صنفی طرقبه- شاندیز از مهر ماه
بینالود- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه عدم استفاده از صندوق های مکانیزه فروش، تخلف محسوب می شود، گفت: انتخابات اتحادیه‌های صنفی طرقبه- شاندیز از مهر ماه آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، علیرضا قلی زاده در جمع مدیران اصناف و اتحادیه های شهرستان طرقبه- شاندیز اظهار کرد: فعالیت اتحادیه های صنفی با همت کمیسیون ها و مدیران اجرایی خدمات مطلوبی در سطح کشور ارائه می‌کنند و همواره در ارزیابی های سالانه اتحادیه های صنفی، شهرستان طرقبه شاندیز دارای جایگاه مناسبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: در سال های 94 و 95 یکی از اتحادیه های شهرستان به عنوان اتحادیه برتر استان شناخته شده است.

,

 

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ضمن اشاره به نظم و انضباط اداری، انجام وظایف و تکالیف، پیگیری امور و فعالیت های فوق برنامه به عنوان شاخص فعالیت ها گفت: بزرگ ترین اتحادیه شهرستان از نظر تعداد واحد صنفی و رسته، اتحادیه تعمیرکاران و فلزکاران است.

,

 

,

وی افزود: اتحادیه های صنفی از قدیمی ترین تشکل ها در جامعه هستند و اصناف علاوه بر پرداختن به فعالیت های اقتصادی همواره در موضوعات و تحولات اجتماعی و فرهنگی نقش داشته است.

,

 

,

قلی زاده تصریح کرد: در کشورهای مختلف سخن از کسب و کارهای کوچک شده و در کشور ما، اصناف عینی ترین فعالیت های کسب و کارهای کوچک است که امیدواریم تأثیر مثبتی در افزایش درآمد و اشتغالزایی داشته باشند.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر اجرای درست و صحیح قانون بهبود فضای کسب و کار و همچنین قانون رفع موانع تولید برای کمک رسانی به صنوف مختلف افزود: اصناف در نقاط مختلف جامعه پراکندگی دارند که تأثیر مستقیمی در عدالت اجتماعی و توسعه اقتصادی خواهد داشت.

,

 

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز اظهار کرد: سهم اصناف در تولید ناخالص ملی بیش از 17 درصد و سهم اصناف در اشتغال بیش از 47 درصد است.

,

 

,

وی افزود: برای ایجاد اشتغال بیش از 100 میلیون تومان هزینه باید صرف کرد در صورتی که تحقق این رقم در بخش اصناف دو برابر اشتغالزایی خواهد داشت.

,

 

,

قلی زاده با بیان اینکه خدمات فنی و تولیدی 40 درصد این سه میلیون واحد صنفی در کشور را شامل می شوند، گفت: 1850 رسته صنفی وجود دارد که بیش از شش میلیون نفر در این بخش ها فعالیت می کنند.

,

 

,

وی افزود: باتوجه به نرخ بالای سود بانکی، تأمین سرمایه در گردش برای صنوف تولیدی از مهم ترین اولویت ها است.

,

 

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز گفت: ساماندهی واحدهای فاقد پروانه دارای اهمیت است، همچنین در تدوین راهبرد آموزشی و ارتقاء سطح دانش نیاز به کمک رسانی سازمان فنی و حرفه ای است.

,

 

,

وی افزود: تسهیل و تأمین مواد اولیه در هزینه تمام شده صنوف تأثیر دارد و استفاده از تکنولوژی روز برای افزایش بهره وری مطابق نیاز ها در برنامه ریزی ها برای ارتقای فعالیت ها باید وجود داشته باشد.

,

 

,

قلی زاده با اشاره به اینکه عدم استفاده از صندوق های مکانیزه فروش، تخلف محسوب می شود، اظهار کرد: از مهرماه فراخوان دوره سوم اتحادیه های صنفی برای شرکت در انتخابات برای 12 اتحادیه شهرستان طرقبه شاندیز آغاز می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه