اخبار داغ

بر اثر بی احتیاطی؛

چرخ های تراکتور جان کودک چادگانی را گرفت + تصاویر

چرخ های تراکتور جان کودک چادگانی را گرفت + تصاویر
کودک هشت ساله اهل روستای معروف آباد چادگان، که بر اثر کنجکاوی و بازیگوشی وارد کابین تراکتور شده بود، با بی اختیاطی جانش را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چادگان نا؛ عصر روز گذشته حادثه ای تلخ در روستای معروف آباد شهرستان چادگان رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

شنیده ها حاکی از آن است، که یک دستگاه تراکتور برای آبیاری باغ در روبروی منزلی پارک شده بود که کودک هشت ساله ای بر اثر کنجکاوی به داخل کابین تراکتور وارد شده و هنگام بازی بر روی تراکتور دنده را خلاص می کند و تراکتور به حرکت در می آید.

,

این کودک هشت ساله که بعد از خلاص کردن تراکتور، قصد فرار از داخل کابین را داشت، سراسیمه خود را جلوی چرخ تراکتور پرتاب کرده که تراکتور از روی سر و بالا تنه او عبور می کند.

,

مسئول پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان چادگان در گفتگویی اظهار کرد: اهالی این روستا پس از این حادثه، با اورژانس 115 چادگان تماس گرفتند و  تصادف پسر بچه را اطلاع دادند.

,

حسن نظری افزود: پس از این گزارش، تکنسین های اورژانس 115 چادگان، به سرعت به محل حادثه اعزام شدند که واحد امدادی در مسیر به خودروی حامل این کودک برای انتقال به بیمارستان رسید و وی را برای انجام اقدام های لازم تحویل گرفت.

,

وی اظهار کرد: تکنسین های اورژانس در طول مسیر اعزام یه بیمارستان بوعلی چادگان، که به مدت 15 الی 20 دقیقه بود، اقدام های اولیه و مورد نیاز را بر روی این کودک انجام دادند.

,

نظری تصریح کرد: این کودک بعد از اقدامات اولیه احیاء، تحویل پزشک اورژانس شد که تکنسین ها به مدت 30 دقیقه نیز در بیمارستان احیای قلبی ریوی را برای کودک هشت ساله انجام دادند، اما نتیجه ای در بر نداشت و متأسفانه جان خود را از دست داده بود.

,

شهرستان چادگان از دو پایگاه اورژانس پیش‌ بیمارستانی شهری چادگان و جاده ای علی آباد برخوردار است و 17 نفر تکنسین در این فوریت‌های پزشکی خدمت رسانی می کنند.

,

لنتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه