اخبار داغ

مرگ مشکوک مادر جوان قائم شهری/ حال نوزاد وخیم است

مرگ مشکوک مادر جوان قائم شهری/ حال نوزاد وخیم است
بانوی 36 ساله قائم‌شهری پس از زایمان در بیمارستان رازی قائم‎شهر جان خود را از دست می‎دهد. همسر متوفی می‌گوید که مقصر این اتفاق تیم پزشکی بیمارستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، «گلچهره پاداشی»بانوی 36 ساله‌ای است که 18 مردادماه پس از به دنیا آوردن فرزندش، در بیمارستان دولتی رازی شهرستان قائم‌شهر جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

مسؤولان بیمارستان رازی پاسخ درستی از این اتفاق نمی‎دهند و با پیگیری‌های مستمر پاسخ کامل را منوط به درج در سایت علوم پزشکی مازندران اعلام کردند که پس از گذشت 10 روز از فوت این بانوی قائم‎شهری همچنان کسی به این اتفاق ناگوار پاسخی نداده است.

منوچهر درزی همسر مرحوم پاداشی در گفت‎وگو با بلاغ اظهار کرد: همسرم در تاریخ 16 مرداد ماه ساعت 11 صبح با ارجاع پزشک خانواده به‌دلیل بالا بودن فشار به بیمارستان رازی قائم شهر مراجعه کرد و در این بیمارستان بستری شد.

وی افزود: پس از بستری شدن در این بیمارستان با تشخیص پزشک، وی را در تاریخ 17 مرداد ساعت 17 برای انجام زایمان طبیعی به اتاق عمل بردند درحالی که وی خواستار زایمان سزارین بود.

همسر متوفی خاطرنشان کرد: حدود ساعت 22 فرزندمان توسط پزشک به دنیا آمد در حالی که حال وی نیز خوب نبود و به دلیل طولانی شدن زایمان نوزاد احساس خفگی می‎کند و با کمبود اکسیژن مواجه می‎شود و مادر نیز پس از به هوش آمدن به بخش منتقل می‌شود.

درزی در ادامه تصریح کرد: پس از انتقال به بخش، پرستاران همراه بیمار را از اتاق بیرون می‎کنند و همسرم دچار خونریزی و درد شدید می‎شود که به دلیل نبود همراه و متوجه نشدن پرستاران این خونریزی تشدید شده است.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ پزشکی در زمان زایمان ابتدا الویت با مادر و سپس فرزند است که متاسفانه عوامل پزشکی نه مادر و نه فرزند را از اتاق عمل سالم بیرون نیاوردند، بیان کرد: دخترم پس از دنیا آمدن به بخش آی سی یو منتقل شده و حال خوبی ندارد و تنها با وجود دستگاه‌ها زنده است.

درزی تصریح کرد: همسرم نیز به دلیل خونریزی شدید و سهل‎انگاری کادر پزشکی در ساعت 2 بامداد 18 مرداد فوت می‎کند و ما اکنون از بیمارستان به دلیل این سهل‌انگاری و کوتاهی توسط پرستاران و دیر اقدام کردن تیم پزشکی شکایت کردیم.

وی در پایان اظهار کرد: بازپرس پرونده به صورت جدی پیگیر این پرونده است و امیدوارم با برخورد قاطعانه جلوی این اتفاقات سخت و دشوار گرفته شود تا خانواده‌ای دیگر این چنین نابود نشود.

به گزارش بلاغ، پس از با خبر شدن از این اتفاق، خبرنگار ما با تماس با ریاست بیمارستان رازی و مراجعه حضوری پاسخی درست دریافت نکرده و همچنان منتظر پاسخگویی مسؤولان بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی مازندران هستیم و این رسانه آمادگی انتشار دغدغه‌های مسؤولان بیمارستان برای اقدامات درمانی انجام شده بر روی بیمار را دارد.
,
,
,
, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بلاغ, بلاغ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه