اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی:

مهمترین برنامه امداد دشتی توانمند سازی فکری مددجویان است

مهمترین برنامه امداد دشتی توانمند سازی فکری مددجویان است
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی: مهمترین برنامه امداد دشتی بحث توانمند سازی فکری مددجویان است که بر پایه برگزاری کارگاه های آموزشی ، مهارت های زندگی، و پیشگیری از اعتیاد استوار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازترنم دشتی احمد رضا بحرینی مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی در نشست با خبرنگاران گفت: در وضعیت کنونی کمیته امداد دشتی نیاز به اعتماد سازی در اذهان عمومی دارد که این وظیفه خطیر بر عهده اصحاب رسانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی,

وی افزود: حاصل همکاری روابط عمومی این نهاد با تمامی خبرنگاران شهرستان دشتی ارائه بولتن خبری بسیار وزین از فعالیت های این نهاد است که نشان از توان بالای این نهاد خبر می دهد.

,

بحرینی اضافه کرد: مهمترین برنامه امداد دشتی بحث توانمند سازی فکری مددجویان است که بر پایه برگزاری کارگاه های آموزشی ، مهارت های زندگی، و پیشگیری از اعتیاد استوار است.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی تاکید کرد: علاوه بر آموزش های گروهی حضور در منزل مددجویان را نیز جزو برنامه های فرهنگی این نهاد می باشد که در قالب طرح فلاح انجام می گیرد.

,

وی تصریح کرد: اهداء کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان ، دانشجویان و اسکان 60 دانش آموز در مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد که با اجرای برنامه های فرهنگی در غتی کردن اوقات این دانش آموزان تلاش می شود از مهمترین برنامه های فرهنگی این نهاد به شمار می رود.

,

بحرینی بیان داشت: در حوزه اشتغال این نهاد با اعطای وام های خود اشتغالی و همکاری با سازمان فنی و حرفه ای برای آموزش مددجویان تلاش خود را برای رفع بیکاری مددجویان انجام داده است و این در حالی است تا سقف 100میلیون تومان هم وام پرداخت شده است.

,

وی یادآور شد: نظارت کامل براجرای کامل این وام و منتهی شدن این تسهیلات به کارگاه های خود اشتغالی صورت می گیرد و در طی این مدت هم مددجویان بیمه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه