اخبار داغ

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان:

مقابله با قاچاق کالا نیازمند اقدامات جدی‌تر است/ طرح مقابله با فروش لوازم التحریر قاچاق در دستور کار کمیسیون قرار دارد

مقابله با قاچاق کالا نیازمند اقدامات جدی‌تر است/ طرح مقابله با فروش لوازم التحریر قاچاق در دستور کار کمیسیون قرار دارد
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان گفت: موضوع قاچاق سازمان یافته نگران کننده و نیازمند اقدامات جدی‌تر و موثرتر می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان به ریاست سیدحبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان و جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان و به منظور اخذ تصمیمات تازه برای کاهش پدیده قاچاق در ساختمان فرمانداری برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان , پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,
 
,
موسوی در حاشیه این جلسه باتاکید بر لزوم برخورد جدی‌تر با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: ریشه‌های اصلی قاچاق کالا باید احصاء و برای حل آن‌ها چاره اندیشی شود، چرا که مقابله با قاچاق کالا نیازمند اقدامات موثرتر و کارشناسانه‌تر می باشد.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه به پیشرفته شدن نحوه قاچاق در سطح کشور اشاره کرد، و بیان داشت: موضوع نگران کننده قاچاق سازمان یافته و در سطح وسیع است که ضربات جبران ناپذیری را بر پیکر تولید و اقتصاد کشور وارد می کند و به همین دلیل است که باید برخورد جدی و قاطعانه با این پدیده صورت بگیرد.
,
 
,
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان همچنین در رابطه با برنامه‌های پیش روی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهارستان، گفت: برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات گمرکی از جمله برنامه‌هایی است که بزودی در سطح شهرستان انجام می شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه لوازم التحریر از جمله کالاهایی است که قاچاقچیان به واردات غیرقانونی آن علاقه دارند، اذعان داشت: باتوجه به نزدیکی آغاز سال‌تحصیلی جدید و فروش لوازم التحریر، طرح مقابله با فروش لوازم التحریر قاچاق در شهرستان بهارستان در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفته است.
,
 
,
جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به تصمیمات اخذ شده در طول جلسه، افزود: ارتقای کیفی و کمی گشت‌های مشترک مبارزه با قاچاق کالا نیز مورد توجه کمیسیون شهرستان است و در این زمینه برنامه‌هایی تدوین و پیش‌بینی شده است.
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه