اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی:

دشتی در ۳ سال گذشته هیچ مورد مرگ مادر باردار نداشته است

دشتی در ۳ سال گذشته هیچ مورد مرگ مادر باردار نداشته است
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در سه سال گذشته هیچ مورد مرگ مادر باردار در این مراکز این شبکه رخ نداده است و تنها مورد مریض اعزامی از مرکز دیر بود که به دلیل مشکل قبلی این خانم و دیر رسیدن مریض در این مرکز رخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازترنم دشتی اصغر بحرانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: تعامل با اصحاب رسانه در بازدهی امور هر ارگان موثر است و این تعامل سازنده زمینه رفع مشکلات و بستر ساز پیشرفت جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی,

وی گفت: متاسفانه علی رغم این تعامل در برخی از مواقع انتشار برخی از شایعات که نتیجه عدم اطلاع رسانی کامل است نتیجه زحمات چند ساله شبکه را زیر سوال می برد ولی با تلاش خبرنگاران این نقیصه می تواند به خوبی رفع شود.

,

بحرانی افزود: شبکه بهداشت دشتی با تکیه بر پرسنل فعال خود در 7درمانگاه و 30 خانه بهداشت و 6 پایگاه بهداشت وظیفه پیشگیری و اطلاع رسانی مردم دشتی را برعهده دارد که تا کنون توانسته کار خود را به خوبی انجام دهد.

,

وی اضافه کرد: تنها ارگانی که 24 ساعته با سرویس دهی خود به مردم انجام وظیفه می کند شبکه بهداشت و درمان دشتی است که توانسته دورترین نقطه شهرستان مانند دشت پلنگ و روستاهایی مانند بن بید که در بخش شُنبه وطسوج قرار دارد را زیر پوشش خود قرار داده است.

,

بحرانی تاکیدکرد: در شبکه بهداشت شهرستان ماهانه 27 تا 30 هزار نفر از خدمات این شبکه بهرمند می شود که خدماتی مانند واکسیناسیون و پذیرش بیماران دیابتی و فشار خود افراد میانسال و بزرگسال و جوانان به صورت رایگان در این مراکز صورت می گیرد.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی تصریح کرد: خدمات بهداشت در 90 درصد مواقع رایگان و 10 درصد باقیمانده هم مبلغ ناچیزی از بیماران دریافت می کند.

,

بحرانی بیان داشت: در سه سال گذشته هیچ مورد مرگ مادر باردار در این مراکز این شبکه  رخ نداده است و تنها مورد مریض اعزامی از مرکز دیر بود که به دلیل مشکل قبلی این خانم  و دیر رسیدن مریض در این مرکز رخ داده است.

,

وی یادآور شد: تا پایان سال تمامی زیر ساخت های این شبکه اعم از نوسازی و پایگاه ها به طور کامل انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه