اخبار داغ

معرفی هیئت حضرت علی اکبر(ع) اصفهان؛

هیئتی با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

هیئتی با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
ویژگی هیئت حضرت علی اکبر(ع)، پشتیبان ولایت فقیه بودن و فعال در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با برگزاری یادواره ها و دیدار از خانواده معظم شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ نقش هیئت ها در جذب جوان ها و نوجوان ها بسیار با اهمیت است. در استان اصفهان هیئت های بسیاری در جذب این قشر از جامعه و انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی برای آنان موفق بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

در ادامه معرفی این هیئت ها در استان اصفهان، می توان به هیئت حضرت علی اکبر(ع) که دارای سابقه فعالیت بالا در زمینه های فرهنگی و مذهبی برای جذب جوان ها است، اشاره کرد.

,

هیئت حضرت علی اکبر(ع) که با نام محفل بسیجیان و رهروان شهدا مشهور است، با محمدرضاامینی و رسول باقری در سال 1375 تاسیس و در حدود 100 تا 200نفر مخاطب جوان و نوجوان در برنامه های خود دارد.

,

رسول باقری مداح این هیئت به برنامه های هفتگی این مجموعه اشاره کرد و گفت: برنامه های هفتگی هیئت، شامل قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی است.

,

وی افزود: ویژه برنامه هیئت، جشن هرساله ولادت حضرت علی اکبر است که با حضور مداحان کشوری و استانی برگزار می شود.

,

این فعال فرهنگی در خصوص ویژگی هیئت جوانان حضرت علی اکبر اظهار کرد: از ویژگی های این هیئت، پشتیبان ولایت فقیه و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است و از جمله اقدامات برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری مراسم یادواره شهدای محل است.

,

وی اضافه کرد: رفتن بر سر مزار پاک شهدای محل و خواندن زیارت عاشورا همچنین دیدار از خانواده شهدای محل از دیگر اقدامات هیئت است.

,

لازم به ذکر است مراسم ویژه هیئت حضرت علی اکبر سه شنبه شب ها بعداز نماز مغرب و عشا واقع در خیابان شهروند، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی صادقی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه