اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه:

طلبه های سابق حوزه علمیه مبارکه مدرس حوزه های سطح استان هستند

طلبه های سابق حوزه علمیه مبارکه مدرس حوزه های سطح استان هستند
مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه با بیان اینکه کسب تقوا و علم یکی از اهداف حوزه های علیمه است، گفت: طلاب سابق حوزه علمیه مبارکه مدرس حوزه های علمیه سطح استان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مبارکه نا؛ مدیر مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) شهرستان مبارکه در گفت و گویی تصریح کرد: حوزه امام محمد تقی(ع) مبارکه ازسال ۱۳۶۰ شروع به کار کرده و شهدای عزیزی رابه انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس هدیه داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبارکه نا,

حجت الاسلام والمسلمین حمید عقیلی با بیان اینکه از سال ۱۳۸۶ این حوزه زیر نظر مرکز مدیریت اصفهان با برنامه و طرح های جدید شروع به فعالیت کرده و تا کنون طلاب خوبی را تحویل جامعه داده است، گفت:  تعدادی زیادی از طلاب اسبق این مدرسه از استادان و مدرس حوزه های مختلف استان اصفهان هستند.

,

وی افزود: در حال حاضر از پایه یک تا ششم یعنی شش سال اول حوزه در این مدرسه علمیه برگزار می شود و طلاب محترم مشغول به تحصیل هستند.

,

مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه با تاکید بر اینکه آنچه که ما به آن اهمیت می دهیم  کسب تقوا و علم است، اظهار کرد: طلاب ساعت مطالعه و ساعت مباحثه مخصوص دارند و در حال حاضر طلاب شهرستان مبارکه با برنامه ریزی ویژه درطرح های تبلیغی هم شرکت می کنند.

,

وی ادامه داد: این طرح اولین طرح تبلیغی که در دهه کرامت به نام گروه فرهنگی تبلیغیِ شهید ابراهیم هادی زیرنظر حوزه علمیه و پایگاه بسیج حوزه 10 شب برنامه ویژه کودکان برگزار کرده اند.

,

حجت الاسلام عقیلی بیان کرد: در مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) تیم های تبلیغاتی را تربیت می کنیم که درسطح شهرستان بتوانند در پایگاه های بسیج و در مساجد شهرستان اثر گذار باشند.

,

وی اضافه کرد: یکی  از وظایفی که حوزه علمیه مبارکه، تقویت ائمه جماعات و معرفی ائمه جماعات به مساجد سطح شهر  و حسینیه ها بوده که بسیاری از مساجد شهر به دست خود طلاب مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) مدیریت می شود.

,

مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه عنوان کرد: امیدوارم آنچه که وظیفه است بتوانیم نسبت به طلاب شهرستان انجام بدهیم و این عزیزان برای انجام وظایف خود تقویت شوند و بتوانند درجامعه اثرگذار باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه